Asi nejsem ta správná panna




Každý rok, když se blíží moje narozeniny, se dočítám o tom, jaké jsou panny a jaká já rozhodně nejsem. Letos nově i v Nových proměnách bydlení. Mimochodem tohle číslo je fajn, ale uklízecí puntičkář (mimo jiné) nejsem, a už ze mě asi nikdy nebude. Naštěstí. Mám spoustu jiných životních úkolů a radostí.

P.S. Olympiáda mě brzo zničí. Zase jsem viděla skoro všechno, včetně finále Usaina Bolta ve čtyři ráno. Tohle už asi nikdy nedospím!

5 komentářů:

  1. Ja som panna a sedí to na mňa.
    Som rada, že som desaťročia kvôli mojim ,,inakobdarovaným,, členom rodiny mala všetko tak, ako to potrebovali oni, ešte aj zvieratá v paneláku a upustila som od svojho...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem panna od narození -na mě vždy vše sedí i horoskopy......a jsem asi divná ...pro někoho :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež panna? Kedysi som bola dosť puntičkár, ale prišla jedna vážna životná udalosť a všetko sa zmenilo. U mňa napríklad nesedí ani to, aká farba by sa mi podľa znamenia mala páčiť a ani to, v akom zamestnaní by som sa najlepšie uplatnila. Som nejaká divná panna.Priznám sa, ani si nepamätám, kedy som čítala niečo, čo malo súvis so znameniami. Prestala som tie články sledovať. Zdraví panna28.

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně nejlepší panna je moje Putzfrau - Váha:-) P.S. Kdo nevydržel do pozdní noci a neviděl finále dvouhry mužů Murray vs. del Potro, toho je mi líto. Ještě teď jsem z toho zážitku servaná jak dvojka máslo.. Zdravím! S.

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D :D Tak já jsem Panna, ale Poslední, a tohle by asi nebylo úplně pro mě :D :D Mám ráda svůj chaos.

    OdpovědětVymazat