Dárek pro mě

Půl života jsem po něm toužila a dnes jsem ho od mého muže dostala.
Plážový koš.
My si moc dárky k významným dnům nedáváme, spíš jdeme někam na dobrý jídlo nebo jedeme na výlet. Pro mě dárek = překvapení.
A tohle teda bylo!
Navíc, když nic, ale vůbec nic neslavím.
Škoda, že jsem si ho zatím vůbec neužila. Celou neděli jsem psala.










9 komentářů:

  1. Tak ten je dokonalý!! Muž i koš:-) Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. Jezis, to je pekny!! Pri precteni titulku jsem si predstavila piknikovy kos. Zmatlo me mnozstvi soucastek na ty velky hromade. Ale vysledek super! Jen, jestli nebude stale obsazeno. Pu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, ten teda je! Není nad příjemné překvapení od muže!

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní věc..... bezva ho manžel zajel hihihihi - přeji jen příjemné chvíle v koši... H.

    OdpovědětVymazat
  5. Doteď jsem nevěděla, že ho straaaaašně moc chci a potřebuji! :-) R.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéjda, to je nádherná vecička!

    OdpovědětVymazat