Pomoc potřetí


Musím říct, že opravdu jen občas se mi poštěstí, že moji prosbu o pomoc vyslyší ti správní lidé a dotáhnou ji do konce (nejen sliby) a dokonce ještě dál.
Tentokrát se do celé věci razantně vložila JŠ a já jsem za to moc ráda.
Kdybyste tedy i vy chtěli pomoci, už víte přesně co a kam.

Díky všem!

Dobrý den paní Šillerová.
Zasílám vám seznam věcí, které bychom aktuálně potřebovali.
Konzole, židle, menší stoly, skříně, koberce, polštáře, deky. Kuchyňské nádobí- cokoli. Lednici, rychlovarné konvice, váhu na novorozence. Dále dětskou kosmetiku, drogerii, prací prášek, léky.  A v neposlední řadě trvanlivé potraviny – kojeneckou výživu( hlavně novorozeneckou), mléko, kaše, čaje, cukr, mouky, konzervy, mraženou zeleninu.

Děkujeme za to, že chcete maminkám pomoci.
 
Petra Hendrychová, Dis
sociální pracovnice Azylového domu
 
Arcidiecézní charita Praha
Azylový dům sv. Gerarda pro matky s dětmi
Na Prádle 192
250 01 Brandýs n. L. – Stará Boleslav
Tel.: 737 280 630
www.praha.charita.cz


A ještě jedna milá nabídka:
... Ohledně toho azylového domu. Měla bych tu nějaké věci, ale zároveň jsem chtěla nabídnout, že můžu něco odvézt, kdyby někdo něco měl a pro změnu neměl čím odvézt. Tak jen kdyby do té diskuze pod vaším příspěvkem šel nějak vložit kontakt na mě 725 573 048 nebo fb. Hezký den! (Erika Pilátová)

3 komentáře:

  1. Konzole je prosím co tím myšleno? na záclony/závesy na okno?

    OdpovědětVymazat
  2. myslela so, že v češtine platí "jsem tomu ráda" a "jsem za to vděčná". Ale možno sa mýlim, keďže som Slovenka.A mnohí Slováci to takto prznia aj v slovenčine.

    OdpovědětVymazat