Bangkok, 16. patro

Jsme v Bangkoku v Čínské čtvrti v obřím hotelu Grand China, je něco po šesté večer (vy máte o šest hodin míň). Čekáme tu na letadlo, poletíme ve dvě v noci s mezipřistáním v Dubaji. 
Strávili jsme tu poslední den s Kryštofem a Monikou, ti odletěli před hodinou. Poslední společný oběd - a zase prázdno. Ach jo, to nemám ráda.
Zamávali jsme jim a sedli si do Starbucks, který je v přízemí našeho hotelu. Hodinu jsme koukali na auta a lidi na ulici, nešlo nám ani mluvit.
Zažili jsme toho společně hodně, To je skvělý, nejskvělejší. Rozhodně jsme ale společně vyléčení z exotické dovolené. Tenhle typ oddychu prostě není pro nás. Příště už radši do Českých Budějovic. Víte proč.
Protože v Českých Budějovicích by chtěl žít každý!







6 komentářů:

  1. Luci, šťastný let..a třeba někdy v Českých Budějovicích:o))))))..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, loučení s dětmi,je to takový ošklivý a skoro bych řekl zlý, paní Lucie, nepěkná věc....
    Hlavně ať mladí v pořádku doletí a vy (všichni) též....
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Na spoločnej fotke ste úžasní a mladí majú odhodlanie a sú spokojní...vaše spoločné šťastie :-)
    Dobrý let a dolet !

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, je mi to tak známé...to loučení. Přeji Vám štastnou a bezpečnou cestu! Fotka, společná, je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, to je Asie... žila jsem tam dva roky a nikdy víc! já bych radši taky do těch Budějic :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi smutno za vás Lucie.. neumím si představit,že by se mi děti rozprchly do světa.
    Společná fotka je nádherná.
    Petra

    OdpovědětVymazat