V cizí kůži

Dneska zvláštní den. Jako bych žila cizí život, pořád jsem v něm nemohla najít sebe.
Zřízení datové schránky, kterou potřebuju kvůli FÚ, se nezdařilo.
Úřednice nevěděla, co se mnou, když sice podnikám, ale na uměleckou smlouvu. Tudíž nemám živnosťák, tudíž nemám IČO a DIČ, resp. k těmto účelům mi slouží moje RČ. Divila jsem se, že mi nedokáže pomoct, na uměleckou smlouvu pracují herci, zpěváci, muzikanti a jiné umělecké profese ... v Říčanech prý nikdo takovej není. To mi přišlo legrační, když vím, kolik umělců tu žije!

Čekala jsem na Stelu a šla se podívat na šperky.
Paní si tam navlíkla na krk nádherný řetízek a vyfotila se s ním mobilem. Prej to pošle manželovi, aby věděl, co přesně jí má koupit pod stromeček. Já bych z toho radost neměla. 

Od 20 hod na HBO Mallory. 
Koukaly jsme se Stelou. V létě jsme na to nestihly jít do kina. Silný příběh, chvílemi jsem se chtěla utěšovat, že to je jen film, ale byla to realita. Vždycky jsem překvapená, jak málo toho vím o životě a jak jsem zhýčkaná. Musím to zajíst nějakou pohádkou. Neusnula bych.


4 komentáře:

  1. ....to musím vidět i když vím, že budu brečet....díky za tip :-)
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lucie, opět příklad, jak by jednání na úřadech nemělo vypadat. Jednu datovou schránku si u nás může zřídit na žádost každý český občan, ale dokonce i cizinec (raději si nebudeme v této situaci paní úřednici představovat :-)). Na kontaktním místě veřejné správy "Czech POINT" k tomu stačí průkaz totožnosti. Typ datové schránky v ISDS "FO (40)". Krásný předvánoční čas Vám přeje Magda K..

    OdpovědětVymazat
  3. Jak se to má s těmi identifikačními čísly najdete v §4 zákona 300/2008 o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Minimálně tím příště můžete úřednici trochu vyvést z míry :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to jsem prošvihla,to mě moc mrzí :( Nevíte jestli to nebudou opakovat? nemám program na tv:)
    Petra

    OdpovědětVymazat