sobota 12. prosince 2015

To neřeš

Čím jsem starší, tím míň se mi chce něco řešit.
Nevím, jestli to je jen přelud, ale mám pocit, že se stejně věci ještě hnou a když teď hned udělám nějaký závěr nebo opatření, akorát se vysílím.
Kupříkladu mám v diáři dvě schůzky na jeden čas - a často se mi stane, že se jedna zruší, posune nebo tak něco. Podobné je to s tím, když mě někdo žádá o práci, já bych ji ráda dělala, ale nemám na ni čas. A hle - stane se něco, co tu situaci vyladí.
Rozhodně nejsem ale strkač hlavy do písku, to naprosto nesnáším.
Vím, že problémy samy o sobě nevymizí a musím k nim včas zaujmout konkrétní postoj. Často být odvážná. Sama jsem ale občas překvapená svými reakcemi, jako by někdo jiný uvnitř mě rozhodoval a já se pak divím, proč jsem se rozhodla právě takhle. Jsem sama sebou zaskočená.
Nevím, jestli jsem blázen, anebo se to stává i někomu jinému.

Na víkend mám naplánované resty - faktury a jiné milé papíry, vyřizování, telefony, dodělat PF ... a další věci jsem zapomněla. Je hrozný, že já nesnáším psát si úkoly na papír, protože mi vadí vidět před sebou, co ještě nemám hotovo. Nechci žít v systému odškrtávání.

Poslední porada před Vánoci opět v Přístavu.








6 komentářů:

  1. Nikdy jsem si nic nepsala,protože jsem to nepotřebovala...Teď už se bez poznámek někdy neobejdu,musím si ovšem psát i některé detaily,protože pak si zase nepamatuju,proč jsem si to psala.V práci mám plné kapsy lístečků...Není to bláznovství,ale přepracovanost.

    OdpovědětVymazat
  2. Mým životním krédem ... 90% problémů se vyřeší samo.
    A ono to opravdu funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky se mi stává, že mám být podle diáře na dvou až třech místech najednou... a většinou se to stejně vyřeší samo, takže už to taky neřeším. ono to prostě vždycky nějak dopadne. a někdy dokonce lépe, než kdybych to nějak aktivně řešila já.

    OdpovědětVymazat
  4. jooo, jsem rada, ze v tomhle pristupu nejsem sama... akorat ted na ty tri deti uz ten kalendar nebo diar mit musim...

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, to je ta správná věta, kterou se snažím také v poslední době více a více řídit....zvlášť, když už mám notes popsaný z jednoho konce povinnostmi v práci a z druhého konce povinnostmi doma...a stále méně zvládám škrtat...Lucko, přeju hodně sil ve škrtání, Renča Sluko

    OdpovědětVymazat