To neřeš

Čím jsem starší, tím míň se mi chce něco řešit.
Nevím, jestli to je jen přelud, ale mám pocit, že se stejně věci ještě hnou a když teď hned udělám nějaký závěr nebo opatření, akorát se vysílím.
Kupříkladu mám v diáři dvě schůzky na jeden čas - a často se mi stane, že se jedna zruší, posune nebo tak něco. Podobné je to s tím, když mě někdo žádá o práci, já bych ji ráda dělala, ale nemám na ni čas. A hle - stane se něco, co tu situaci vyladí.
Rozhodně nejsem ale strkač hlavy do písku, to naprosto nesnáším.
Vím, že problémy samy o sobě nevymizí a musím k nim včas zaujmout konkrétní postoj. Často být odvážná. Sama jsem ale občas překvapená svými reakcemi, jako by někdo jiný uvnitř mě rozhodoval a já se pak divím, proč jsem se rozhodla právě takhle. Jsem sama sebou zaskočená.
Nevím, jestli jsem blázen, anebo se to stává i někomu jinému.

Na víkend mám naplánované resty - faktury a jiné milé papíry, vyřizování, telefony, dodělat PF ... a další věci jsem zapomněla. Je hrozný, že já nesnáším psát si úkoly na papír, protože mi vadí vidět před sebou, co ještě nemám hotovo. Nechci žít v systému odškrtávání.

Poslední porada před Vánoci opět v Přístavu.








6 komentářů:

  1. Nikdy jsem si nic nepsala,protože jsem to nepotřebovala...Teď už se bez poznámek někdy neobejdu,musím si ovšem psát i některé detaily,protože pak si zase nepamatuju,proč jsem si to psala.V práci mám plné kapsy lístečků...Není to bláznovství,ale přepracovanost.

    OdpovědětVymazat
  2. Mým životním krédem ... 90% problémů se vyřeší samo.
    A ono to opravdu funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky se mi stává, že mám být podle diáře na dvou až třech místech najednou... a většinou se to stejně vyřeší samo, takže už to taky neřeším. ono to prostě vždycky nějak dopadne. a někdy dokonce lépe, než kdybych to nějak aktivně řešila já.

    OdpovědětVymazat
  4. jooo, jsem rada, ze v tomhle pristupu nejsem sama... akorat ted na ty tri deti uz ten kalendar nebo diar mit musim...

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, to je ta správná věta, kterou se snažím také v poslední době více a více řídit....zvlášť, když už mám notes popsaný z jednoho konce povinnostmi v práci a z druhého konce povinnostmi doma...a stále méně zvládám škrtat...Lucko, přeju hodně sil ve škrtání, Renča Sluko

    OdpovědětVymazat