Postřeh

Santa Claus se saxofonem




Po dnešním maratonu, kdy jsem několik hodin strávila v čekárnách lékařů (už je mi o něco víc jasné, proč se tahle místnost jmenuje čekárna), jsem došla k zásadnímu poznání: Pokud nechci, aby se mi zvedl ještě víc krevní tlak a celkově se mi přitížilo, nesmím si vzít na čtení Reflex a Respekt. Nakonec jsem vzala zavděk vánočním katalogem ze zásilkové služby Magnet, který v čekárně nějaká dobrá duše zanechala, a ulevilo se mi. Málem jsem si z radosti zakoupila Santa Clause se saxofonem, ale naštěstí už mě volala doktorka. 
Zážitků mám tolik, že bych mohla směle napsat Ordinaci v jakékoli zahradě.

3 komentáře:

  1. :) Vy umíte hned po ránu potěšit a vyčarovat úsměv. Děkuji moc a hodně zdraví Vám přeju.
    Z Respektu jsem přečetla zatím pouze Točím od dvanácti a Zen žen a obojí dobrý :) A možná jsem si i pod vlivem toho klobouku vyzkoušela čepici a řekla si, že letos ji budu nosit. No... ale to si říkám na každém začátku zimy :)
    Alena F.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak i já jsem už na místě činu ve FNHK. Zatím dobrý, hezké prostředí, milí lidé, tak uvidíme jak to bude dál.
    Vám Lucie držím palce a nakukuju pořád dál.
    hanna z lázní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju hodně štěstí, mě dva nejhorší dny teprve čekají. A nakukujte!

      Vymazat