středa 21. října 2015

Když vás reklama nutí lhát

Dnes zajímavá debata s kamarády na téma tv reklamy na nejmenovaný přípravek na podporu erekce.
Je všude.
Nejvíc mě to teda zaráží odpoledne před sportovním přenosem. Fakt nejsem puritánka, ale lascivní reklama a oslizlý dr. Uzel ... to je teda kombinace.
Pořád čekám, kdy Rada pro rozhlasové a tv vysílání tohle zarazí.
Ale holt je to asi mooc velkej kšeft pro všechny.

Nejvíc jsem se zasmála, když kamarádi říkali, jak svým malým dětem vysvětlují, co je to ta erekce.
Protože i malí kluci, kteří o ní ještě nic netuší, se chtějí dívat na fotbal.
A rodiče jim tvrdí, že onen přípravek je na bolesti zad, křeč v ruce nebo poruchu spánku :-)

Už jste taky vysvětlovali?
A lhali jste?


16 komentářů:

  1. Tak tato reklama mě irituje příšerně, sportovní přenosy se bohužel hemží rudými ďáblíky... Naše holky se naštěstí ještě nezeptaly. Až to přijde, budu muset s pravdou ven... a třeba se tady v komentářích inspiruji, jak to zaobalit.

    OdpovědětVymazat
  2. tak zrovna tahle reklama způsobila, že jsem svého času přestala sledovat jeden seriál (ne, že by se tím stalo něco hrozného)
    ale před začátkem dílu, před reklamním blokem, za reklamním blokem, na konci.... :P
    to fakt nešlo

    OdpovědětVymazat
  3. Když vysvětluju, tak přiměřeně věku tázajícího se. Syn už je dospělý, teď je na řadě dcera.

    OdpovědětVymazat
  4. Reklamy s Uzlem jsou pohroma a taky reklamy na tampóny a vložky mě strašně štvou, jsou pořád a všude i mezi pohádkami, takže nedávno se z pokojíku ozývalo : " silná a bolestivá menstruace, problematická menstruace... " několikrát za sebou od mladšího syna, povídal si při hraní. Starší z toho měl pochopitelně srandu. Nechala jsem to být, protože zeptat se naštěstí na nic nepřišel, ale pomalu si dávám dohromady jak mu to vysvětlit. A upřímně se mi do toho nechce.
    Linda

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes už se dětem nelže, ale pamatuji jak jsme někdy v první třídě řešily, my holky, co jsou to ty vložky. "To si dávají ženské pod paže, aby se nepotily," přilétla odpověď od staršího spolužáka... a bylo :).
    U kolegy doma: "Tati, odkud berou ženské tu modrou tekutinu?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šmankote, směju se, až mi teče řasenka, prej modrá tekutina. Asi dobře, že nemáme televizi, před pohádkami z youtubu naštěstí Uzla ani vložky nepouští. Nedávno se čerstvě čtyřletá přišla s mou zabalenou vložkou v ruce zeptat, co to je. Zatím jsem to zamluvila s tím, že je to něco pro maminky a že jí to později vysvětlím, ale živě si pamatuju svou dospívající hrůzu, když jsem se o menstruaci dočetla v Děvčátka, na slovíčko, a tak se na vysvětlování krvácení zrovna netěším.

      Vymazat
  6. Televizi nesleduju, ale o lécích na erekci měl celkem hezký článek J.X.Doležal v Reflexu -Ďábelsky pevná demence. V podstatě tyto volně prodejné "léky" ani nemůžou fungovat, protože neobsahují dostatečné množství léku na erekci (jako slavná modrá pilulka) a ani to prý nemají na krabičce a příbalovém letáku, aby se s nimi nikdo nemohl soudit za případný neúspěch v "akci". Tak je to jen super kšeft pro firmu a pana Uzla.

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych přispěla vtipnou historkou, ale syn je asperger a ti jdou po informacích jak diví.
    A vše co slyší, si ověří v knize nebo na netu.
    Takže mě by lhaní neprošlo.
    Ale přece jen k erekci jednu perlu mám.
    Synovi byly 4roky, když začal chodit do školky, začal si zvykat na jiný ranní režim, tak jsem byla milá trpělivá.
    "Probudí se ti očka, abys viděl"
    "Probudí se ti ouška, aby jsi slyšel"
    ....
    a najednou slyším z wc pláč - tak smutný, jak jen může smutný chlap být.
    "Co se stalo?"
    "MAMINKO, MĚ SE NECHCE PROBUDIT PINĎA!"
    A já za dveřma dusila smích a cedila skrz zuby a slzy:"To se Ti v životě stane ještě hodněkrát!"

    Těším se na perly maminek.
    PS. Já "miluju reklamu, jak ta ženská nerozumí svojí vagíně:-))))))))))))))
    Nad x reklamama dumám, KDO to vymyslel, ale hlavně KDO TO DOVOLIL PUSTIT VEN.
    Nad zeleným alzákem už zoufalstvím brečím, nad BEBE také (viděl psa hrát na buben ....)
    Magda

    OdpovědětVymazat
  8. A vidíte, jak Vám všem se ta přihlouplá reklama vryla do paměti a to je bohužel účel..kdyby byla milá a nevtíravá, tak se nevryje a to mají bohužel pravdu. Na člověka útočí reklama ze všech stran, bohužel jen ta vážně hrozná upoutá pozornost a někdy dokonce vryje do paměti..Manžel se pozastavuje nad tím, jak se ty ženské v reklamách s vložkama mazlí a jak tam vždycky nutně někdo musí nesmírně hrozně zpívat..a ta co nerozumí svojí vagíně je taky dost síla..skutečně je nezbytné použít slovo vagína??? Už někdy někdo použil v reklamě slovo penis? Červenám se jen, že to sem píšu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První věta je snad nepsaným zákonem reklamy, to máte pravdu.

      Ohledně té reklamy, nebudu lhát, sprosté vtipy říkám bez ruměnce, ale slovo vagina bych nevypustila.
      To jsem si myslela.
      Kdysi jsme byli s kamarádem na akci, kde byla velmi nepříjemná paní. VELMI. Ano, mohla být unavená, mít za sebou těžký den...ale protože tu svou protivnost směrovala na všechny - nevím, jak se to stalo - ale najednou ze mě vypadla ta věta. Asi nerozumí svojí vagině.
      Museli jsme odejít, protože kamarád se chechtal ještě po příjezdu domů:-)
      Magda

      Vymazat
  9. Už asi 5 let žijeme spokojeně bez TV, takže neznám spoustu reklam, ale kluk (10) má televizi v pokojíku, takže zrovna předevčírem jsem vysvětlovala co je to menstruační tampon. Další dotazy čekám asi záhy, nechám se inspirovat, díky:))
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Tiež sme asi 20 rokov nemali TV, teraz,si programy nahráme, takže reklamy posúvame ďalej.
    Syn je podobne na tom, pre svoj autizmus všetko zachytí, zrovna čertíka nerieši, chce byť ,,starým mládencom,, .-)..., ale zeleného panáčka mal rád, presne také slogany si vryje do hlavy a vykrikuje ich, (fakticky reklamy vie naspamäť všetky, ak ich zachytí..trebárs aj na dovolenke, kde bolo TV ), ale my sme mu panáčika premenovali a už sa ním hanbí zaoberať, aspoň pred nami....:-)
    Och ,tí rodičia !
    Kiežby vložky tie avizované vlastnosti mali !
    Deťom sme vysvetľovali, keď sa pýtali, primerane veku, syn autík sa oklamať tiež nedá.

    OdpovědětVymazat
  11. Reklamy jsou hrůza a děs. Vtipnou, nápaditou a neurážlivou aby člověk pohledal.

    Ovšem včera se mi fyzicky přitížilo, protože jsem si pustila díl Soukromých pastí s názvem Tatínkova holčička, kdo viděl, ví, kdo neviděl, napadne ho, že jde o zneužívání v rodině. Díl byl asi šestkrát proložen reklamou "Chlapi, na špinavou práci je potřeba pořádné nářadí!", následovanou "chutí na hořkou dvanáctku". Nechápu, nechápu, nechápu.

    Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z podobných důvodů dávno nekoukám na Novu, protože dát info o tom, že nějaká jejich nanynka zhubla a a´t si určitě počkají na Prásk, že budou k vidění super fotky a hned na to reportáž o zneužívání. Mě vždy zajímalo, kdo určuje pořadí zpráv.
      Nebo na netu video o zajatcích a v úvodu Vám alzák připomíná vánoce.
      Magda

      Vymazat
  12. Maminka mi erekci kdysi vysvětlila přirovnáním k obrázku homo habilis - homo erectus - homo sapiens :)

    OdpovědětVymazat