Jitka N.

V sobotu natáčení v naší kokořínské hospodě Nostalgická myš. Ondřej Suchý, který v naší vesnici žije, tu několikrát za sezonu pořádá setkání se zajímavými lidmi, které zároveň natáčí pro Český rozhlas 2. Tentokrát byla hostem režisérka Jitka Němcová, která žila mnoho let  s téměř o 40 let starším režisérem Otakarem Vávrou. Nedávno dotočila filmový dokument o Zuzaně Michnové Jsem slavná tak akorát. A chystá se na dokument o Vladimíru Mišíkovi.

Pro mě je zásadní tím, že natočila pro ČT můj první film. Jmenuje se Ruth to vidí jinak a absolvovala jsem s ním famu. I když mám práce a starostí nad hlavu, šla jsem si Jitku poslechnout a pozdravit se s ní. Svými historkami o O. Vávrovi báječně pobavila místní publikum. A mě taky!




5 komentářů:

  1. Ty se máááááš! Jitku Němcovou mám moc ráda. Určitě to něměla s Vávrou snadné, ale vždycky o jejich soužití vypráví skvěle a hodně se dá z jejích slov vzít za své. A Ruth jsme si nedávno pouštěli:-) Jsem na tvém blogu častěji, ale nějak nestíhám ani napsat, přesto jsem stále s tebou, Lu! :-) Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, já na tebe taky často myslím! Zrovna včera - ale to bylo zištný. Viděla jsem nabídku, kde se ten byt v Lounských - dvě patra nad naším společným bytem, prodával za 2,2 mil. Kč. To snad ani není možný!

      Vymazat
    2. No to je teda darda! Bohužel ten byt už dávno není můj:-( Jsem o něj přišla při rozvodu...To místo je k nezaplacení.

      Vymazat
  2. Lucie, možná střelím vedle, ale hned mi ta historka naskočila. Nevím, zda to Jitka N. vyprávěla o muži, ale sedí mi to k němu:-)
    Po nějakém večírku si starý režisér pozval domů opravdu mladou dívku. A až později doma mu došlo, že to nemůže vyjít, že bude trapas.
    Tak stál u okna, díval se ven a přemýšlel a najednou zařval:"Naši se vrací!":-))
    Nevíte, byl to pan Vávra?
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Směju se. Taky už jsem ji slyšela, klidně by to tak mohlo být. Ale nevím jistě, až bude příležitost, zeptám se a napíšu :)

      Vymazat