To mám tak ráda!








Vždycky mám radost, když se nám povede na chalupě něco udělat. Tentokrát jsme se vrhli na zahradu a podzimní práce. Sice jen pár hodin, ale je to vidět.
Stojíme teď na rozcestí a neumíme se rozhodnout. Jestli si chalupu nechat nebo ne. 

Potřebuje větší opravy (typu "střecha"), na které nemáme peníze, ani čas se jim věnovat. Dobré by byly i menší úpravy, do kterých se nám taky nechce, protože nejsme kutilové a jezdíme sem kvůli přírodě, procházkám se psy, túrám, hospodám a odpočinku.
Já tu sice většinou píšu, ale to už taky považuju za relax. Sedím aspoň na jiném místě, na jiné židli. Nová inspirace. 

Sama jsem zvědavá, jak se rozhodneme, co převáží. 
Nezažíváme to poprvé, mám tyhle dobrodružství (něco prodat, něco koupit) vlastně hodně ráda!


6 komentářů:

  1. To vypadá hezky :-) já hledám, ale zatím jsem nenašla

    OdpovědětVymazat
  2. Ta "spací" fotka nemá chybu! Jinak krásné barvy podzimu a líbí se mi svícen, to Ty sama ? A dobrodružství Ti přeji, hlavně aby to "dobré bylo..."!M.

    OdpovědětVymazat
  3. Neprodat!! Všude bude stejný pocit... po pár letech...myslím tedy...S.

    OdpovědětVymazat
  4. Táto,,dialektika,, života mi vylepšila náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Neprodá ať! Jsou v tom dobře investované peníze do budoucna ;-)

    OdpovědětVymazat