úterý 1. září 2015

Nesnesitelná lehkost (ne)plánování




pondělí

Vyjíždíme. Více méně nazdařbůh, protože jsme neměli čas si ujasnit, kam vlastně chceme jet. Láká nás hlavně si to zkusit. Prvních 50 km si připadám jak v náklaďáku a děsím se všeho, co kde klepe a bouchá. Než si zvyknu. Je to normální a takhle to bude pořád. 
Řízek k obědu mě uklidní a  průměrná rychlost 100 km/hod je pro můj mozek taky uklidňující. Čtu nahlas rodině recenzi Mirky S. na Přístav, když se ozve rána, a my zjišťujeme, že se odchlípl kus střešního okna nad řidičem. Lze jet jen šedesátkou, jinak nám fičí dovnitř. Voláme pronajímateli a ten nás ujišťuje, že tři kličky u tohoto okna jsou sice ulámané, ale i s jednou se dá bezvadně těch pár set km ujet. Naštěstí najdeme fígl na vyrovnání tlaku zevnitř a zvenku (asi), a když pootevřeme jiná okna, sklo se odchlipuje jen malinko. S tím se dá jet! Recenzi už ale nikdo dočíst nechce. Stejně je blbá.

Do Rakouska k jezeru Mondsee přijíždíme těsně před setměním, první kemp nás nevzal, tady máme štěstí. Musíme zacouvat na trávu mezi romanticky večeřící rodinku a dvě lesbické matky s batoletem ve stanu. Jsem vystresovaná víc než v přímém tv přenosu, ale naštěstí nikoho nepřejedeme. Zapojíme se do elektriky a jdeme do bufetu. Mají tam slivovici. Dám si dvě.
Usínám s pocitem, že se auto během mého spánku rozjede.
V noci jdu poprvé na naše wc a mám problém se posadit.
Mé pozadí asi úplně nesplňuje evropskou normu pro zadky do obytných aut.
Před svým mužem o tom ale pomlčím. Co kdyby mě chtěl přeměřovat!

9 komentářů:

  1. hádam ďalšie dni budu lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to měla úplně stejně...jenom- mě to vydrželo celých 14 dní...všechno bouchalo, hrůza z parkování, v kempu jsem se taky necítila- pro mě permanentní stres- za mě- obytným autem asi už nikdy..Tak snad aspoň Vy jste Lucie zažila přerod ve šťastnou free camperku- mě to minulo...

    OdpovědětVymazat
  3. Ať už to vypadalo jakkoli, píšete o tom skvěle ;-) Norma na zadky mě opravdu rozesmála :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Riport z budky a kadibudky na kolečkách :-)
    Je to napínavé zvnútra , aj zvonka !

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle jsem si říkala před pár dny v kadibudce na chatě u přátel......nevešly se mi tam nohy tak , abych mohla sedět uvnitř a zároveň mít zavřené dveře.......zapeklitá situace.....;-)
    Těším se na další příhody.
    Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Obytný vůz - to je můj sen, jsem ráda, že jsem tenhle blog objevila! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to mě opravdu pobavilo, těším se na další raport.
    Zdravím Vás Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Tak wc v autě mě pobavilo. Určitě ho dělají nějak malý ,aby nezabíralo moc místa hihi :))))
    Těšim se na pokračování.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. :) To rvouci dite dvou lesbickych matek me moc po ranu ve stanu naproti vam nepotesilo :) Ani ten dest, ale uz aspon vim, kdo to naproti nam s obytnakem bydlel :)

    OdpovědětVymazat