RE/KLAM/A





Místo dvou narvaných myček
moje dvě ruce
pětkrát horká voda v dřezu
dvakrát studená na oplach
třetina puru (kurnikšopa, nemyje to vůbec mastnotu!)
dvě houbičky
hodina a půl času
kopec hydratačního krému na mé popraskané a vysušené ruce
rozbordelená kuchyň

... ať mi už nikdo nezkouší tvrdit, že nemít myčku je ekonomické a ekologické!


16 komentářů:

  1. My jsme doma jen dva dospělí ale nedovedu si to už představit. A moje nehty !

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se mi tahle katastrofa vyhne, jinak bych to špinavé nádobí házela rovnou do koše! Ale aspoň ty ruce, žes v tom vedru smočila :-D Nejlepší na mytí nádobí je stejně sprchový gel FA, aspoň to hezky voní. Dejte si půst a máš po starostech s nádobím. Vedrům a nádobí zdar. Adéla

    OdpovědětVymazat
  3. pod poslední větu se podepíšu klidně stokrát :-) vynález na který nedám dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No copak myčku....ale mít vodu to je teprve luxus!Pokud by začala zase v pohodě téct, klidně to nádobí umeju v ruce:-))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že my taky máme studnu, zatím vodu sice má, ale příšernou kvalitu, která se nedá pít. Ale i přesto ji rozhazovat za nádobí mi přijde jako moc velkej luxus!

      Vymazat
  5. U nás niekedy aj tri myčky za deň a ja frflem, že ako sa s tým riadom narobím...no budem sa krotiť !

    OdpovědětVymazat
  6. Mycka je jedna z mojich zivotnych druziek. Druha je pracka!

    OdpovědětVymazat
  7. Mně myčka kupodivu nikdy nechyběla, ale co mi chybělo byla měsíc rozbitá pračka, to bylo peklo. Ty hromady prádla po 4 dětech si neumíte představit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedovedu si představit! Smekám.

      Vymazat
    2. No, tak uz si to ja predstavitviem. Vpiatok sa mi pracka pokazila, vcera ju odniesol a ja somisla 45 km ku svagrovej prat. Dakujem, Vieri, o tyzden pojdem prat k svokre, deti maju prikaz nepotit sa !

      Vymazat
  8. Manzel mycku moc nechtel a ted, kdyz tam dava spinavy nadobi tak mi pokazde dekuje, ze jsme ji koupili. Ja mam jinej problem a nevim jestli nejsem sama, ale me uz nekdy prijde i hrozna prace vyskladat to umyty nadobi:-)))))Umyvani ZDAR!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne tento problém mám aj ja... a tiež do a z pračky....

      Vymazat
  9. Nám se myčka rozbila před vánoci, zvesela aniž jsme o tom věděli nám zatékala voda na novou plovoučku. Celé vánoce a až doteď jsem dělala myčku vlastními silami. Dneska jsem myčku objednala, sice to bylo náročný s výběrem- čím větší výběr, tím větší (pro mne) problém se rozhodnout. Takže zítra zase konečně bude členem naší rodiny, SLÁVA!
    And

    OdpovědětVymazat
  10. Lucie, cítím s Tebou...my máme myčku rozbitou už měsíc a já se rozhodla, že už jí nepotřebuji a budu jí dělat sama, ale při pěti dětech je to dost masakr, mám pocit, že stále umývám nádobí, ale v kuchyni je pořád spousta neumytého. Co já na myčce spatřuji jako nejpříjemnější je to, že je stále "uklizeno", i když v myčce zavřeno a neumyto...děti byly naučené si po sobě nádobí dávat do myčky a teď když není, ho sice také odnášejí od stolu, ale pokrývají jím, téměř souvisle, celou plochu naší pidilinky, sice myju třikrát denně, ale u nás to vypadá, jako když myjeme jednou za týden. Nedám se a vydržím...doufám, bez pračky jsem vydržela 2 týdny, ale máchání prádla v potoce když má 7 stupňů se fakt nedalo vydržet :o) a hlava rodiny čeká, kdy podlehnu tentokrát...
    Ručnímu mytí nádobí zdar! Vydržať!

    OdpovědětVymazat
  11. mycku jsem nemela, dokud jsem se nenastehovala k partnerovi- porad jsem si rikala, ze je to zbytecnost- hahaaaa, po dvou mesicich meho vychvalovani si ji poridili i nasi (ac sami dva, mamka zaprisahly odpurce mycek) :D jako ano, umim si predstavit ji nemit, ale byl by to densej opruz- denne varim, denne pecu, umyvat pripecene, zaschle? bleeee :D

    OdpovědětVymazat
  12. Lucie, pokud chcete nádobí jako z reklamy, musíte si koupit JAR.....:-)
    Jinak já si myčku koupila za první ušetřené peníze do domácnosti 2 dospělých, kteří skoro nevařili.....
    ......mám ji dodnes, i když už mám skoro 14 let dalšího strávníka a občas už i já musím vařit.
    A raději bych dala pohovku, stůl, židle, telku, ....možná i auto, ale myčku bych nedala.... :-)
    Michaela

    OdpovědětVymazat