Vedro


Poslední dny trávím tak, že sice sedím u pc, ale v plavkách, osušce či nahá (podle okolní situace) a když je mi vedro, jdu skočit do vody. Pak zpět k pc. Je to zajímavá sportovně - intelektuální kombinace, díky které se tyhle vedra dají docela přežít.

V sobotu jsem byla na jedné oslavě, kde jsem se potkala s mojí kamarádkou výtvarnicí, která mi sdělila, že před padesátkou došla k zajímavému prozření: už nechce zachraňovat svět a umění je přežitek, protože ho čím dál víc nikdo nepotřebuje. Stačí si přece na stěnu pověsit plakát z Ikey. Nejvíc ji naplňuje sedět na terase, pít víno a rozjímat.
Od soboty nad tím přemýšlím a připadá mi, že už jsem taky blízko.


8 komentářů:

  1. :o))))) ve víně bude patrně pravda :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ....toto je fakt vnútorná sloboda !, hoci by to zvonka človek nepovedal !

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to tak doma máme... občas si pak přijdu jako notorik, když ještě není ani večer a už před sebou mám džbánek vinného střiku s ledem :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. já už to tak mám...jana

    OdpovědětVymazat
  5. Taky to tak máme :-) Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Naopak, nic nepotřebujeme víc, než umění, máme-li se naučit rozlišovat mezi krásou a ošklivostí, hodnotou a kýčem. Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Ať to nevzdává, já myslím, že umění je třeba víc než čehokoli jiného♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já bych se taky přidala... plakáty z Ikey mě ******** *** ***** ****.

    OdpovědětVymazat