Hlídačka

Udělat ze mě hlídačku - je jako odkázat vegetariánovi řeznictví.
Dlouhotrvajícím sebezkoumáním jsem na to ale přišla. Já se totiž nedokážu chovat k dětem adekvátně jejich věku. Chovám se k nim jako k sobě rovným. Předpokládám u nich automaticky dospělou, ideálně lehce intelektuální úroveň. Což děti pochopitelně nebaví a mě zas nebaví absence společných zájmů.

Hlídat čtyři holky v různých stádiích puberty je už celkem fajn, pokud se zrovna neštípají, netahají za vlasy a netopí pod vodou. Pořád jsem hlídala, aby z bazénu vykukovaly čtyři hlavy. Nebylo to vždycky. Sestry k sobě dokážou být velmi kruté. Od nich se už člověk aspoň něco dozví o skutečném životě a výsledkem je, že si každý večer připadám jako úplná trubka.



Koupaliště ve Mšeně je skvost z roku 1932, art déco.
Ideální je tam jít, když není úplně vedro, to pak máte bazén a stánek s občerstvením skoro jen pro sebe. Miluju si tam v trávě číst. Děti platí za vstup milosrdnou dvacku a od 16 hodin mají všichni vstup za deset korun. To se to pak koupe!

4 komentáře:

  1. já nesnáším veřejné koupaliště, ale tohle je nááádhera! jinak jako hlídačka jsem taky zoufalec, pro mě puberťáci už jsou vpoho, ale hlídat malé děti nééé....

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že váš přístup - jako rovný s rovným - nemusí být tak špatný. Mám malého syna a opravdu nesnáším, když se k němu obzvláště blízcí příbuzní chovají, jako by byl něco míň, a skoro i čekají na jakoukoli chybu, kterou hned okomentují - je přeci třeba vychovávat.... přitom ke svým kamarádům by se tak nechovali...
    Puberta je nelehké období, ještě si jasně vzpomínám na tu svou. Naštěstí to brzy přejde, na to je třeba myslet:-)
    Jinak super koupaliště!!!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda tyhle koupaliště... Jezdíme na koupaliště ve Štramberku.. Vypadá dost podobně..Jezdila jsem tam jako holka na ,,pionýrský tábor "... joooo, vzpomínky:-))

    OdpovědětVymazat