Zelená je tráva





Na zahradě všechno šílí, bují a roste.
Nádhera.
Dnes jsem vytrhávala takovýho plevele, že nechápu, kdy to mohlo všechno narůst.
Asi v noci.
Ráno se vzbudím a zase je to jiný.
Čekám na zahradníka, ha ha, protože zkracovat o metr živý plot (který už je vyšší než dům) opravdu neumím. Plus další odborný práce.

Dnes jsem začala psát scénář nového projektu, o kterém budu smět mluvit až za tři měsíce. Jestli všechno dobře dopadne. Tak strašně mě to baví, že se mi vůbec nechce jít spát!


5 komentářů:

  1. Přeji ať Vám jde psaní od ruky a projekt Vám bují a roste jako ta zahrada! Pár měsíců to tedy bude tajemství, ale jsem už nyní zvědavá, co píšete tentokrát. A děkuji Vám za nedávný tip na blog Humans of Prague, sleduji ho teď pravidelně a například tu starší dámu, co recitovala v poledne na ulici čínského básníka nemůžu dostat z hlavy. Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Na jar je každá húština pekná...
    ...baví ma čítať,keď niekoho niečo strašne baví :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať jdou obě práce jako po másle! :-) Zrovna včera jsem svému drahému říkala, že chystáte nový projekt a chvíli na to běžela upoutávka na Svatby ..., kde byl v sestřihu i L. Mareš. Teď už si dávám do souvislosti vaše nedávné řádky a podivování nad tím, kde jste se oba mohli setkat ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ..a ešte ...v Svadbách je asperger,fyzik,trochu sa mi duša zachvela...mám tých autibusistov doma, a som fyzik ,vo ,,výslužbe ,,...resp v službe :)
    ..kde ste ho naštudovali..?

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je úplně ten nejlepší stav dělat na tom co tě baví! tak ať tě můza líbá a zkrátka takové psaní si užij.... Inka

    OdpovědětVymazat