Za věrnost od O2



Dnes se mi stala neuvěřitelná věc.
O2 mi kvůli nezaplacené faktuře zablokovala datový služby v mobilu i notebooku.
Vypadá to tak, že když se chci dostat na jakoukoli webovou stránku přes jakýkoli prohlížeč, naskočí mi toto sdělení a když ho smažu a chci pokračovat, naskočí mi znovu ... donekonečna.

Nejdřív jsem myslela, že mě navštívili hackeři, ale ne, to je dárek od mého O2, kterému jsem věrná 18 let, neodcházím k jiným operátorům a platím jim několik tisíc měsíčně za všechny naše mobily, televizi i wi-fi. V naprosté většině včas.

Milé O2, fakt děkuju!

P.S. Po výhrůžce operátorce O2, která za nic nemůže, mi prý laskavě mé přístroje do 24 hodin odblokují. Jinak bych musela počkat, než jim naběhne moje platba, což je většinou 5 dnů.

9 komentářů:

  1. Nám toto udělal EON - změnili jsme adresu, z nějaké důvodu poslali roční nedoplatek asi 2000 a pak i upomínky na adresu starou (nevím, mohla to být i naše chyba), ale měli na nás mail, telefon, novou adresu, jednoho dne přijeli a odpojili nás. Bylo celkem zima, doma malé děti, pohrůžky nepomohly :-). Přežili jsme, ale hned jsme šli jinam.
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, O2 jsou největší vychcanci všech dob a nikdo se jim v jejich šikanujících praktikách nevyrovná!
    My máme net a TV a končíme s nima, protože na TV koukáme pouze na déčko a na art občas na novu a teď nám přifařili nějaké balíčky programů, povinně a vůbec na to nekoukáme. Jediný co obrečím je zpětný přehrávání a nahrávání. Jinak k čertu s nima!
    Zdravím P.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, stačí vlézt do toho Zkontrolovat vyúčtování, přihlásit se a ono se to odblokuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel maji 2 dny odstavku a stejne se jim to pry nejdriv musi pripsat na ucet. Ale diky za snahu!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  4. K zítřejším narozeninám přeji Stele vše nejlepší,
    atˇsi den krásně užije a celé to sváteční volno.
    Stáňa

    OdpovědětVymazat
  5. S O2 mám samé negativní zkušenosti...

    OdpovědětVymazat