Co si fotí můj muž aneb kvíz na čtvrtek

Sdílíme spolu spoustu věcí ... například foťák.
Občas zírám, co si můj muž fotí.
Jako třeba dnes.
Vykoukly na mě krávy.
Jsou krásné!
I. si je fotil pracovně.
Tipli byste si, co teda fotil jiného, když krávy nejsou jeho obor?







11 komentářů:

  1. Tu nádhernou kovovou konstrukci uvnitř kravína. markéta

    OdpovědětVymazat
  2. Tuším, že se mu líbil ten jejich hotel celej.

    OdpovědětVymazat
  3. no určitě ten jejich domeček... ale já se kochám kravičkama... krávy jsou moje slabost, moje asi nejoblíbenější zvíře... Ve Švédsku lítám po pastvinách a fotím krávy... V Rakousku jsem vždycky po lyžování zalezla do místního kravína a hřála se tím teplem a nasávala tu vůni... ale mám ráda jen malé kravíny, velkochovy to je hrůza! jééé a dojení, to miluju.... no jo, každý máme nějakou úchylku...

    OdpovědětVymazat
  4. No, určitě konstrukci a pak jednotlivé konstrukční prvky a ty krávy mu pořád lezly do záběru :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tipuju rozvody vody pro napájení.
    Nebo dostanete nové náušnice.
    A. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. No myslím, že plánuje, jak si postavit na zahradě takový pěkný malý kravín :-)
    ... pěkné fotky ...
    V.

    OdpovědětVymazat
  7. Mna napada,ze nieco s kanalizaciou,alebo s odpadom ...:)...to by riesil moj muz,pri pohlade na fotky...ale ja som za tie nausnice :):):) Eva ma bavi !...ze kravsky trus,sloni trus :):):):) to su mi temy,...do ziadneho desatera blogeriek ! Kazi to statistiky !

    OdpovědětVymazat
  8. No já bych si tipla, že něco kolem té podsádky, co prosakuje..asi nové obklady?Už jen tím, že to seno je tam odhrnuto..:o) nějaká izolace ? Jinak mi to připomnělo dětství...myslím, že jsem v kravíně nebyla snad 100 let:o)).., ale pravidelně si užívám pohled na nádherné krávy cestou do Krkonoš...Myslím, že dnešní krávy jsou krásnější než ty před těmi 100 lety:o))..prostě se jimi přímo kochám.Pak je ještě můžu jako steaky:o), to se nekochám, to slintám:o)):krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
  9. Abych vám nedlužila tajenku: Můj muž tam kontroloval podlahy, protože navrhoval úpravu pro kravičky. Tady už je hotová. Něco podobnýho máme i doma :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kdybych si nepřečetla vaši odpověď, tipovala bych způsob krmení zvířectva - ale to je tím, že jsem sama "postižená", neb pracuji ve firmě, která prodává krmné vozy pro přípravu bašty právě krávám. Teď už ale díky vám vím, že se mám držet víc při zemi :-)

    OdpovědětVymazat