Chtěla bych si číst!


Fofr.
Strašnej.
Celej víkend zase propíšu.
Snad mi někdo uvaří.
A uklidí.
To, že pracuju doma, neznamená, že jsem žena v domácnosti. Zase si to rodina začíná mylně myslet.
Kdo je doma, dělá totiž všechno. Za všechny. Pro všechny.

Další zprávy po neděli.


9 komentářů:

  1. ANO, ANO... kašli na ně, ať se postarají a o tebe taky...já mám doma to samé... hlavně , že nejsi někde na neurologii se zádama... už jsem měla strach, tak mám radost, že přistál nový příspěvek!

    OdpovědětVymazat
  2. To znám!!! taky s tím bojuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Přijela bych uklidit a vyvenčit.Vaření mě ale fakt nebaví....
    Hezký víkend.....
    Stáňa

    OdpovědětVymazat
  4. Pomalu a nenápadně jsem začala více úkolovat. Všichni jsou z toho nenápadného úkolování úplně vedle. PROČ??!!! Když celé roky to tak hezky fungovalo?!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se taky diví: "Proč já?!" Odpovídám odkoukanou odpovědí - protože tady bydlí 5 lidí (v našem případě), čurbes dělá pět lidí a tak bude 5 lidí i uklízet. A ne pouze já, protože mám dvě ruce a nikoli deset.
      ZAtím jsou malí a spolehlivě je to umlčí. Otázka je, jak dlouho to ještě vydrží :-)

      Vymazat
  5. Kde je všechny naklonovali ?
    i já mám naučeno : myčka má čudlík, pračka má čudlík, lux má čudlík. Maminka není domácí spotřebič .
    Šestnáctiletý je chytrý, důležitý, nepochopený, unavený- chápeš, že toho mám za celý den dost ?

    OdpovědětVymazat
  6. Kde je všechny naklonovali ?
    i já mám naučeno : myčka má čudlík, pračka má čudlík, lux má čudlík. Maminka není domácí spotřebič .
    Šestnáctiletý je chytrý, důležitý, nepochopený, unavený- chápeš, že toho mám za celý den dost ?

    OdpovědětVymazat
  7. Taktiež...3roky... a mohlo byt i dlhsie.... a nikto nechapal, ze preco sa tak hrabem do normalnej prace! U nechcem byt doma!!! Som matka, nie sluzka...tazke pochopit:)))) ale aspon to teraz beriem s humorom

    OdpovědětVymazat