Recy


Ráda dopřávám věcem, které už z různých důvodů nepoužívám, nový život.
Snažím se neshromažďovat oblečení ani hračky po dětech (teď už teda spíš jen po Stele), občas něco prodám, ale spíš daruju potřebným nebo rodině a kamarádkám.
Těch balíků, co od nás odchází.
A tak to má být.





Sama jsem si teď koupila na Fleru recy mikinu, prý jsem na ni stará, ale už jsem se v ní zabydlela.
Při pohledu na králíka mě napadlo, že i naše zvířata jsou recy - po lidech, kteří už je nechtěli nebo nemohli mít. Králík je absolutní pohodář, žije volně v bytě a má svůj kobereček, to je jeho ostrov svobody. Do klece chodí jen na wc a pro jídlo.

Takhle recyklovaně my si žijeme.



13 komentářů:

  1. a jak to delate s kralikem, ze vam nekouse kabely? Nebo na ne nemuze? diky, Sedmi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouše. Zrovna překousal Stele od NTB. Vynadali jsme mu!

      Vymazat
    2. My máme kabely přilepené izolepou na skříni, moc pěkné :)

      Vymazat
  2. Super vodvaz, tahle mikina! Hlavně praktická, kdyby u čištění zubů došlo k nehodě (nevím čím to je, ale stává se mi častěji a častěji), můžeš zopakovat ten trik s těmi červenými neštovicemi u krku :-) Ahoj Lucie.... Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to znám, já s flekem na tváři od pasty dokážu jet i vlakem. Až budu na chalupě sama se psem, tak se ozvu. Často na tebe myslím!

      Vymazat
  3. Hehe, ta mikina je hrozná! Jak já vám fandím!

    OdpovědětVymazat
  4. Už se s Honey těšíme.... Jo a flek od pasty na tváři prý musel spolucestujícím notně rozehrát fantanzii :-) Názor chlapa, samozřejmě!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Náš králíček má kabely také moc rád...prima čtení u Vás Lucie .A mikča je fajn...zdraví dae

    OdpovědětVymazat
  6. Mikča je vážně celá Ty, díky za to psaní o svobodě a kleci. A za komentář u mne. Už vážně napíšu ten mail.

    OdpovědětVymazat
  7. S těmi zvířaty to máme úplně stejně, dokonce máme taky recy králíka :)

    OdpovědětVymazat
  8. mikča super...řekla bych, že se k tobě vysloveně hodí...co říkají na králíka pejsci? já bych se bála, že ho zakousnou...mikču si užij, ahojky..Renča Sluko

    OdpovědětVymazat