Perníčky z Irska

Je to opravdu luxus, když sami nepečete a domácí perníčky vám dorazí od MARCELY až z Irska.
Radost převeliká, moc děkuju!




Včera v noci, když jsem šla spát a budík mi hlásil, že začne zvonit za 4 hod 37 minut, tak jsem se sama sebe ptala, co jsem kdysi dělávala po večerech, když jsem ještě nepsala. 
Nemůžu si vzpomenout.

Celý podzim jsem nebyla v kině ani divadle - přestože jsem dostala osobní pozvání od několika herců. Všechny jsem musela odmítnout. Nejde o to, že nemám čas do divadla fyzicky přijít, ale nejsem tam psychicky. Většinou jsem tak plná vlastního děje, že nedokážu vnímat nic dalšího.
Ale vypadá to, že po množství autorů, kteří s námi seriál prostě neupsali, se chytnou aspoň dvě scenáristky, takže se budeme více střídat. 
Psát seriál vyžaduje maximální znalost řemesla, většinu to překvapí, některé odradí a pár dalších znechutí, když zjistí, že nejsou tak perfektní, jak si sami o sobě mysleli.
Stačí jeden nepodařený díl a všichni spadneme na kolena a máme pocit, že vůbec nic neumíme a nikdy už nic nenapíšeme ...
Psát film je proti tomu válení se u moře.

Díky svému blogu jsem ulovila naši současnou dramaturgyni Jindřišku, kterou jsem znala jen tzv. přes ruku. Zrovna jsme hledali drtg, když mi sem napsala nějaký komentář a já jí hned volala.

Kdybych neměla blog, tak se nesetkám se spoustou zajímavých žen a nikdo mi neposílá perníčky!


8 komentářů:

  1. Stejně jako písmenka i perníčky dokážou psát dobré příběhy, když jsou ve správný čas ve správných rukách:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky perníčky...jdu psát blog......na vyžádání adresu pošlu!!!! Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. A to Lucie nevíš, že jsem je pekla dvakrát. Ty první ,jsem totiž v návalu nějaké deprese snědla. Když jsem zjistila, že by krabička nebyla ani z půlky celá, zadělala ještě v noci těsto a upekla Ti je znovu. Ten zbytek přitom v pohodě dojedla.Ale ta radost, co máš, ta je pro mne dar. ted se budu usmívat na celé kolo! Písnu Ti mail!

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřišku "znám" pravděpodobně z mnou hojně navštěvovaného diskuzního, tak přeju oběma úspěšnou spolupráci :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ah, slovo fóra mi výše vypadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásné !
    ty budou chutnat ,když jsou až z takové dálky a s láskou pečené.)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Perníčky Vám neposílám, ale posílám přání všeho nej, nej ,nejlepšího k svátku :o). Čtenářka Lada

    OdpovědětVymazat