Na delfíny!






Dnes trhám partu.
Zbytek výpravy jel na organizovanou vyjížďku na kajacích, jedou do míst, kde žijí delfíni. Když je neuvidí, mají nárok na další plavbu zdarma. Koupili si kvůli tomu podvodní kameru.

Těžko se mi vysvětluje, že pro mě není žádná oběť, když zůstanu v klimatizovaném domku a budu psát seriál. Vlastně se na to i těším. A za těch 70 dolarů si koupím klidně něco jiného než delfíní zážitek. Beztak jsem po pár hodinách na slunci (pod slunečníkem a namazaná faktorem 50) spálená, fotka už to moc nevystihuje, ale ve skutečnosti je kůže rudá a pálí. Děti si myslí, že to snad dělám naschvál.

Co se týče vánoc ... v obchodech tu vyhrávají vánoční písně, ale je to celkem humor, když tam přijdete rovnou od moře bosí a plní písku ... myslím, že to tady nikdo moc neřeší.
Zatím ani my nevíme, jak strávíme Štědrý večer, zítra přejíždíme na další místo.
Dárky čekají v igelitce pod stolem a nikdo si jich moc nevšímá.
Bude to spíš legrace, letos žádný doják.
Před okny nám kvete obr vánoční růže.
Jsem vytrvale nadšená.


2 komentáře:

  1. Ahooooj! Tak jak to dopadlo s delfíny? Viděli je? Já si tedy neumím představit Vánoce v teple, ale k tobě to tak nějak jde. Jinak tady je také teplo, dnes celých 10 stupňů:-( Je to spíš k pláči a vánoční atmosféru to trochu hatí teda. Uživejte si! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neviděli, takže pojedou ještě jednou.
      Já jsem si to taky neuměla představit, ale počkej, až se ti David někam odstěhuje, tak bude rázem všechno jinak. A to je dobře! Ani matky nesmí zakrnět :)

      Vymazat