Spolu přes skype

Za 3 týdny letíme.
Připadá mi, že nemůžu do odletu stihnout všechno, co je potřeba.
Už teď vím, že do té doby nebudu mít jediný volný den. Na balení (nebo prostě na cokoli).
Tlustoknihu o AU jsem ještě ani neotevřela.

Dnes jsem byla poprvé na solárku, o víkendu si musíme koupit plavky, žabky a turistické sandále.
Teploty tam jsou kolem 40°C.
Cítím se jako kdyby mě někdo měl vystřelit do vesmíru.








7 komentářů:

  1. Profylaktické solárko chápu:) Ale proč si plavky, žabky a sandály nekoupíte až tam? Předpokládám, že česká listopadová nabídka nebude nic moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jedna z možností. Ale děsí mě, že bych hned po příletu musela chodit po krámech. A nemám ani jedno z toho, takže ve čtyřiceti stupních bych tam musela chodit v džínách a teniskách, a koupat se nahá :)

      Vymazat
    2. Zapomněla jsem, do kterého města letíte, ale třeba v Melbourne nakoupíte rovnou na letišti http://melbourneairport.com.au/shopping-eating/fashion/beach-culture-968/
      :)

      Vymazat
    3. Souhlasím s Renatou... asi si moc nevyberete... já onehdá sháněla v půlce ledna nepromokavé rukavice pro dítě na zimní školku v přírodě... ano, pořídila jsem za 700,- Káčé... taky měl nařízeno je opatrovat jako svátost :-D :-D :-D

      Vymazat
  2. Skvělá atmosféra na fotkách. Ta předposlední je bezvadná, se zakousnutou Stelou. U vás by chtěl bydlet každý :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, snad něco seženete ,nabídka asi nebude nic moc.. 3 týdny utečou jako voda , my vám pak budeme těch 40 st a vegáč závidět:))
    Ps:: Benátky teď končí a pokračování bude kdy??? :))
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj stihnes vse a kdyz ne tak to bude muset pockat az se vratite.Plavky si kup v Cesku tam to bude urcite levnejsi ,na letistich je stejne vsechno predrazene . Aby vas to pocasi trochu neprekvapilo ,doufam ze ty ctyricitky uz nebudou ale horko urcite bude.

    OdpovědětVymazat