Soukromý 17. listopad


Právě jsem dokoukala Magický hlas rebelky.
Žij a nech žít. Zní to jednoduše, ale umí to málo lidí.
Jsem šťastná, že tyhle osobnosti máme.
Dneska stačilo zajít do centra Prahy nebo si pustit rádio či televizi, a zase se vyrojily.
Hurá.

Před 25 lety byla revoluce.
Před 17 lety zemřela moje milovaná babička.
Před 2 roky jsme si vzali z útulku Cherry.
Před 24 lety a jedním dnem se narodil Kryštof. Když jsem porodníkovi říkala, že počkáme ještě jeden den, aby měl hezčí datum narození, tak mi odvětil, že se brzo dějiny zase otočí a budu ráda, že není spojován s revolucí.
Naštěstí se nic neotočilo.
(A stejně bych ten den už čekat nevydržela.)



1 komentář:

  1. Tak to moje dcera zase příliš spěchala a ten 17.listopad má.Měla být hodně pozdně prosincová.Ale volno na oslavu je príma.

    OdpovědětVymazat