Vztekám se!

LG G3 s, D722, titanová - II. jakost


Tak k tomu došlo.
Výměna už byla nutná, protože můj starý mobil přestal zvonit a dnes ráno jsem zmeškala důležitý hovor, přestože jsem každou chvíli hypnotizovala displej, abych aspoň viděla, když už neslyším. 
Takže jsem šla pro nový LG G3 S.
Ten už jsem měla předvybraný pro stav nouze.
Ani s technickou telefonickou podporou svého IT švagra jsem ale nebyla schopna zprovoznit mail v mobilu, o nějakém vkládání příspěvků na blog nemůže být ani řeč.
Dvě věty v esemesce mi trvaly půl hodiny.
Foťákem jsem si nechtě vyfotila nohu. Nikdy předtím jsem si nevšimla, že je tak ošklivá.
V pozdně večerní chvíli mi volal pan Potměšil, nestihla jsem hovor vzít, protože jsem mobil špatně chytla a propadla se do jiné aplikace. Když jsem ho pak s pokorou volala zpět, on se mi s ještě větší pokorou omlouval, že mi volat nechtěl, ale prostě přístroj nějak nešikovně chytil ... ó, jak jsme si rozuměli.
Nejradši bych vypsala konkurs na milence. 
Značka: skvělá orientace v nových technologiích podmínkou! Nic jiného mi totiž nechybí.


11 komentářů:

  1. Ó, jak s Vámi cítím!
    Až můj milovaný výsuvný křáp chcípne, budu namydlená!
    A. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle napsáno! :-) Soucítím s Vámi, byla bych na tom úplně stejně. Držte se! :-) Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se, ale musím se smát... :o) Tak snad to s novým kamarádem brzy zvládnete! Štěpka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc jsem se nasmála, rozumím :)) - ale: je krásný! A.l

    OdpovědětVymazat
  5. I já jsem majitelkou starého hloupého mobilu. Nechci chytrý, nechci dotykový. Mnohokrát se mi stane, že se pokouším zvednout manželův a on mne nevidí. Marně jezdím prstem po ploše a nic. To samé mám s tablety.

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu vám nabídnout sousedskou výpomoc i bez techtle mechtle a zprovoznit vám vašeho nového mazlíka a skamarádit se sním :)

    ajťák z Jevan :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zázraky se dějí?! Ale já vás vezmu za slovo! O víkendu se na můj mobil chystá dcera, ale když neuspěje, píšu vám! Tisíceré díky!

      Vymazat
    2. ... zázraky, no jasně, ty se dějí neustále. :)

      Když budete mít zájem, tak mě najdete na frantisek.bodnar@gmail.com ;)

      Vymazat
    3. Díky. Musel jste ke mně na blog, Františku, zabloudit nějakým velkým omylem :)

      Vymazat
    4. Můj malý, roztomilý a růžový omyl se jmenuje Kačenka. :)

      Vymazat
  7. Môjmu milovanému véčku sa zlomil jeden z kĺbov (absolvovalo veľa pádov a jeden mu už bol osudný), tiež mám LG, nech je to aspoň pekné. Smsky píšem, telefonujem zatiaľ ako Bell a spol., sem-tam to vyjde, ale častejšie nie.
    Držím nám palce :-)
    Danka

    OdpovědětVymazat