Ranní kafe

... jsem si dopila až večer.
Mezitím jsem stihla dojet do Liberce pro nový pas, objala jsem otce svého i matku svou, snědla několik zákusků a zase zpátky domů. Spousta pracovních mailů, mezi nimi i jobovky, pak hezký rozhovor s hercem, který by mohl být nafoukaný a není. Zítra bude hůř, to mě čeká jiný rozhovor s jiným hercem. Ale hlavně už jsme zase v psacím maratonu.

Na tuhle chvíli jsem se těšila.
Pro dnešek dopsáno.

Reportážní fotky z dnešního večera.
Bez stylizace.







9 komentářů:

  1. Lucie,
    obzvlášť ta poslední fotka je mi povědomá - je v mém "pelechu" spí trošku větší pejsánci - borde-
    auxská doga a šarpejík. Hezkou noc.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se obkládám psy, v zimě se o naší černou briketu hádáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát pořád to převlíkání peřin :)

      Vymazat
    2. No! a my máme pro jistotu kombinaci černá pes, žlutá fena.

      Vymazat
  3. Jo, poslední fotka... to je klasika :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle Vaši domácí atmosféru miluju, tak to uklidňuje...:)))A.l

    OdpovědětVymazat
  5. A to studený kafe asi už nebylo moc dobrý.
    Hodně štěstí při dalším psaní!

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,náhodou jsem zabloudila k Vám a tak posílám malou radu ohledně migrény.týrá mě řadu let,přičemž se mně bolestí snad rozcházejí lebeční švy,k tomu zvracím a mám průjem.....až mně jeden hodný pan doktor poradil užívat připravek "Magnetrans"-hořčík.
    nejlépe v 16hod.odpoledne,to jej tělo nejlíp přijme.od té doby jsou mé problémy s migrénou menší co se týká bolesti,zato jsou častější.vždycky ale zabere prášek.zkuste,třeba se to osvědčí. Helena.

    OdpovědětVymazat