středa 27. srpna 2014

Nákup


OSUD: 
"Přijde okamžik, kdy obraz našeho života se oddělí od života samého, stane se nezávislý a začne nám vládnout ..."
(M. Kundera)

Nečíst ve vlaku, jinak přejedete!


9 komentářů:

  1. A nejen kvalitní literaturou je člověk živ! Ty švestkové knedlíky k tomu mě baví :-) Knedlíkové zátiší. Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, krásné zátiší :o):o):o) .... ona je sice duchovní potrava povznášející, ale švestkové knedlíky jsou hold švestkové knedlíky .... Marki

    PS: Nečíst ani v autobuse !!! Jinak se vracíš dvě zastávky domů pěšky .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. číst vždy a všude, potrava pro duši i pro tělo

      Vymazat
    2. Holt, holt, holt!

      Vymazat
  3. Můj jídelníček: Khaled Hosseini - A hory odpověděly a jablkové knedlíky z tvarohového těsta. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Luci,
    fakt netřeba komentáře - fotka mluví za vše. A musím říct, že mě hned po ránu pobavila (i se bude lépe dělat!).

    OdpovědětVymazat
  5. Zvláštní nákup, takový inspirativní:)
    Vůbec jsem poslední dobou zaznamenala podivné až inspirativní nákupy. Stačí mrknou na pás u pokladny v supermarketu. Např. pán přede mnou: chleba a pivo ve velké PET lahvi, já: balíček vepřového a dvě balení gelu na praní, pán za mnou: dvě láhve vodky, chleba, dvě piva a dva radlery. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Práve som si dnes prečítala (http://inforum.artforum.sk/spravy/literatura/84d7e1/jak-jsme-malem-vydali-kunderu), že Milan Kundera na poslednú chvíľu (vlastne až chvíľu po poslednej chvíli) odstupil od vydania jeho poslednej knihy v slovenštine. Škoda.

    OdpovědětVymazat