Záhada s okurkou






Od včera mě trápí jedna filosofická otázka:
Proč je okurka v igelitu? Když tam není paprika, rajče, cuketa nebo jablko?
Já vím, že některé (zejména ty, co mají nějakou chuť) v něm nejsou, ale proč některé jo?
Tak kdybyste náhodou znali odpověď ...

P.S. A ne, že to bude jako včera, kdy mi odpovědělo jen pár odvážlivců, takže nemám představu, jestli máte v obýváku bílou stěnu nebo růžovou!

12 komentářů:

  1. Posílám odkaz na you tube video:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uHUCSJtXjNE, Okurky v igelitu. Zajímavé. I tady v Irsku jsou jen okurky v igelitu, ostatní zelenina je na táckách a v celofánu, ne v igelitu. Nebo v plastových krabičkách a zase v celofánu. Někde jsem četla, že tyto okurky se voskují a igelit má zabránit poškození vosku a tudíž znehodnocení okurky. Od té doby okurky loupu, i když jsem vždy měla ráda utrhnout , umýt a sníst utrženou okurku včetně slupky. A taky je to byznys, někdo ty stroje ,co okurku balí , musí obsluhovat, někdo ten igelit dovézt, vyrobit atd. nekonečný kruh... Mávám Marcela O mém obýváku Ti raději napíši mail.

    OdpovědětVymazat
  2. No, s tou okurkou by to mohlo být tak, že igelit zabrání, aby okurka nebyla hned "gumová" , pak by si ji nikdo nechtěl koupit.
    My máme obývák do zelena a to i se stropem. Jinak hlavně bílou, už dlouho, protože bílá je dobrý podklad pro obrazy. Teda většinou.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo , to je zajímavý :-))), i včereší post mě pobavil, ale tam myslím se zrovna moc rozepisovat nemusím :-))). Zrovna dnes mám koupené okurky na trhu - bez ochrany :-))).

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo to je ochrana....lidi jsou strašně žraví :oD

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych možná řekla, že je to proto, aby okurka, několikrát i dosti přechlazená držela déle ve správném tvarun:D. A obývák máme kombinaci bílé s (původně mojí plánovanou šedou) kafebraun do zelenohněda . Katka

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska jsem prvně viděla zabalené v igelitu papriky , proč je okurka v ochraně netuším:)
    ad obývák.. máme smetanové stěny a jednu výazně oranžovou / vím, te'd už bych zvolila jiný odstín,ale před 3 lety mě to ještě bavilo mít oranžovou/
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Poslušně hlásím, půl obýváku medová, půl meruňková a pod stropem ten bílý pruh jako strop - potupně přiznávám, nevím jak se mu říká...
    Dodatek: když přišli pánové Pat a Mat vymalovat, vytáhli tuby s barvou a jedna z nich byla RŮŽOVÁ, šla jsem do mdlob a jen jsem vykřikla, že Barbie tady bydlet nebude....ale pánové věděli a uměli!!!
    Jinak skoro vše je hnědošedé a kameny a větve...........
    Magda

    OdpovědětVymazat
  8. ...tak nevím, jestli se to odeslalo...tak ještě jednou. U nás bílá a 2 stěny tmavě hnědé.

    OdpovědětVymazat
  9. my jsme ta typicka domacnost:-) drive vsude jemne zluto, od minuleho leta bilo, takovy ten nordic style, co je vsude na vystajllovanych blogach a instagramech;-)... u nas je to vic chaoticke... znate to, deti, zver....

    OdpovědětVymazat
  10. je v igelitu..........., protože se na to igelitování vymyslel stroj, tak aby nezahálel.
    Obývák - momentálně jsme se nakýblovali k rodičům, kde většinu stěn zakrývají obývací stěny či jiný skříňky... pod tím vším je bílá, už odnepaměti.
    Až budeme mít zase vlastní dům, materiálově to bude nejspíš kombinace dřevěného obkladu a klasického štuku, barevně bílá s nějakou chladnější pastelou.. Rádi cestujeme, tak bysme chtěli velkou mapu světa nebo ČR, nejlíp přes celou zeď, ale protože bude obejvák z jedný strany otevřený do kuchyně a druhá stěna bude celá prosklená, tak se nám těch zdí už nějak nedostává :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je velmi dobré zamyšlení,nikdy mě to nenapadlo a je fakt že kupříkladu cuketa má skoro stejný tvar i konzistenci a zabalena prostě nikdy není,zajímavé:)...A k tomu obýváku,myslím že ten náš je naopak dost netradiční viz. náš blog,tak snad aspoň trochu nabouráváme ten český standard:)

    OdpovědětVymazat
  12. No, kdybych čekala, až ten kluk udělá něco pro nás, tak bych asi zahynula žízní. Pořídila jsem si kapkovou závlahu sama, protože čekat na něj by byla ztráta času. Teď alespoň máme zavlažovací systém, který zahradu udržuje v kondici.

    OdpovědětVymazat