Večerní píseň


Tuhle báseň mám hrozně ráda.
Už od školy, kdy ji ostatní nenáviděli, protože se ji museli učit nazpaměť.
Je hrozně pravdivá.

Když bylo dobře mamince, bylo i pěkně v našem bytě ...

Dnes psací krize.
Měli jsme odjet na chalupu, ale oba jsme měli tolik práce, že jsme se nemohli odtrhnout od pc, zabalit věci, nakoupit ... nic. Tak druhý pokus zítra ráno. Jedeme oběma auty, protože vezeme oba psy. Na letní byt. 
Uvidíme, jak dlouho tam pobudeme. Zítra už si přivážíme z Liberce Stelu.

Nejsem schopná si mentálně odpočinout a mít nadhled.
Večer jsem mluvila se sousedkou a nebyla jsem schopná ze sebe vysoukat normální větu.
Úplně jsem cítila, jak si mě prohlíží a myslí si, že jsem blázen.

Ještě potřebuju vymyslet do rozepsaný scény dvě vtipný repliky a jdu spát.
Někdy je vymýšlím i hodinu.
Pak je režisér zazdí a je z nich trapno.
Zrovna jsem jeden takový díl viděla.
To povzbudí!





2 komentáře:

  1. Dobrý večer Lucinko, občas chodím na Váš blog, moc ráda si v něm čtu. Ale dnes jsem se odhodlala Vám taky napsat. Shlédla jsem druhý
    díl Vašeho seriálu a jsem nadšená!!! Mám ráda seriály a Svatby jsou opravdu úžasné a vtipné! Navíc se mi moc líbí herecké obsazení, zkrátka
    se moc dobře bavím, i manžel.Už jsem babka v důchodu a moc důvodů ke smíchu nemám. Ale u Svateb se směju od začátku do konce! A to o sobě všude říkám, že nemám smysl pro humor. Tak nevím, asi to nebude tak úplně pravda! Doufám, že se seriál nebude líbit jenom nám, a že napíšete ještě hoodně pokračování!!! Už se moc těším na další díly! Krásné prázdniny přeje Alena.
    na další díly! Přeji Vám a Vaší rodině krásné prázdniny, hodně dobrých nápadů na pokračování seriálu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mně ta báseň připomněla, jaká jsem příšerná hospodyně. Zrovna včera jsem myla okna, některá asi po dvou letech. "Svítila ještě po kuchyni,kde vonělo to vanilkou"… a ještě aby se třpytil hmoždíř… a prozpěvovat si u toho… Ten Seifert nastavuje la'tku sakra vysoko! :)

    OdpovědětVymazat