Až jednou v pondělí ráno vstanu a nebudu muset s někým k doktorovi nebo veterináři, tak vyvěsím prapor!
Dnes ORL se Stelou. Dg. zánět sluchovodu.
Takže veškeré psaní se z dopoledne posunulo na odpoledne a večer.
Musela jsem hned po příchodu od doktora zasednout a začít psát.
Když musíte psát HNED, tak prostě musíte.
Vybalování z víkendu a uklízení prostě musí počkat.
Kde jsou ty časy, kdy jsem si nejdřív vytvořila atmosféru a pak se teprve pustila do práce.
Takové věci se pro mě dějí už jen na Pinterestu :)

6 komentářů:

  1. Jsem rada ze nejsem sama kdo ma stul tak krasne ozdobeny jako ja ,u na to jsou vetsinou fotaky a ruzne objektivy.Preji Stele aby se brzy uzdravila.

    OdpovědětVymazat
  2. Klasika, když musíš, tak musíš. Jiná varianta není. Znám to moc dobře a občas to u mě vypadá jako po výbuchu a přítel pak šílí, ale když musíš, tak musíš ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás radši nešílí nikdo, abych mu neřekla, že ať to teda uklidí, když mu to tak vadí ...:)

      Vymazat
    2. No právě, můj muž taky šílí. "Sedět uprostřed rozbordelené kuchyně a v klidu si něco psát na počítači" je pro něj nejhorší smrtelný hřích, myslím, že horší než nevěra nebo týrání dětí.
      A bohužel jeho způsob reakce na tyto situace (nasrané pobíhání po kuchyni a rychlé "uklízení" všeho, co mu přijde pod ruku) mě vždycky natolik rozhodí, že nejsem schopná psát vůbec.
      Pokud nastane situace "když musíš, tak musíš," tak já musím odjet do redakce nebo utéct někam do kavárny nebo počkat, až doma všichni usnou.
      Já vím, že jsem asi blbá, ale prostě to jinak neumím.
      Tím vším chci říct, Lucie, že tohle téma (psaní versus bordel) je v mém životě dost velké a významné :).

      Vymazat
    3. Já mám čím dál horší zkušenost s tím, když začínám psát až odpoledne. Nemám sílu, nervy, vytrvalost. Takže dokud jsem jakž takž v pohodě, sedám k tomu. Všechno ostatní musí počkat. Naštěstí u nás nikdo není ochoten uklidit dobrovolně (byť s kecama), takže to stejně počká na mě. Jakkoli dlouho. Mým vrcholným kouskem je několik dní nevybalený a zkažený nákup v tašce hozené uprostřed kuchyně. To jsem ale fuj.

      Vymazat