V dobré společnosti

Děkuju za váš zájem o knihy a hlavně za komentáře, kterými jste mě poctily. Myslím, že to "y" tam je správně. Čtou mě sice i muži, ale radši mlčí. Zejména ti, se kterými jsme si nebyli lhostejní, jsou jistě rádi, že si mě nevzali a já o nich tudíž nemůžu psát. 
No jo, já vím.
Jinak mě moc potěšilo, v jak dobré společnosti se nacházím, jak zajímavé ženy můj blog čtou. 
Děkuju, že jste vystoupily z anonymity a napsaly třeba i pár slov o sobě. Moc si toho vážím!

Vypadá to, že po pěti letech se mi podařilo získat internetové připojení i zde v Kokoříně. Stálo mě to sice hodně úsilí i peněz, ale kéž vydrží! Ode dneška jsem tu zase sama a budu psát a přemýšlet. Teda mělo by to být naopak. Nejdřív přemýšlet a potom psát. Samota mě neskutečně nabíjí a můžu si ji z rodinných důvodů dovolit jen občas. O to víc si jí vážím. A jsem tomu ochotná obětovat hodně. Například ignorovat můj noční strach. Víkendový soused odjel, takže zase široko daleko nikdo.
Nechala jsem si aspoň předepsat prášky na spaní.
Tak snad na ty strašáky vyzraju.
Řeknu zítra.





5 komentářů:

  1. Co to na první fotce za lahůdku, vypadá úžasně, jak by řekli Irové yumi yumi něco jako naše mnam! Smíšené zboží s jednookou vlevo mne pobavilo a ze Stely začíná být slečna. ač s panenkou , sluší jí to MOC!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty mističky na zmrzlinu jsou super :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, tu samotu Ti tak trochu závidím..někdy bych si ji na chvíli přála..zavřít dveře a užívat si ticha..ale dlouho bych to asi nevydržela..Tobě přeju, ať máš v sobě tolik fantazie a inspirace,že tě psaní uondá natolik, že usneš i bez prášků:o)..prostě ať se Ti daří..a zase napiš..s námi všemi tam rozhodně nebudeš sama!Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Atmosféra se rýsuje velice zajímavě, jak v knize Agáty Christie:-) Věřím, že za takových podmínek inspirace, neodolá a dostaví se, alespoň na decku:-)))
    Přeji příjemný a tvořivý pobyt, "tam za vodou v rákosí"!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, nejvíc mě pobavily princezny za mřížema! :-D Také mám samotu ráda, ale jen někdy. Právě teď jsem po víkendu, kdy jsem byla neustále někým obklopena, sama v pokoji a není mi nejlíp. Nicméně, obvykle si pouštím muziku nahlas, zpívám si u toho, vařím a zapaluji svíčky, což mi připomíná, že mi tu zrovna nic nehoří, jdu to rychle napravit ;-) Tak ať strašáci nezlobí a ty se krásně vyspíš! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat