Prázdniny. Hurá!



7 komentářů:

  1. Lucko, přeji Ti krásné prázdniny, užijte si je v pohodě.
    P.S. v v sobotu jsem Tě zahlédla v telce, moc Ti to slušelo.
    Měj se prima.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné prázdniny !! Užijte si je..
    Včera jsem koukala na Svatby.. a moc se mi to líbilo :)
    Hezký den,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. První díl paráda.Má to šťávu.Jsem babka důchodkyně,ale doufám ta moderní babka a na Doktory z počátků se nedalo dívat od druhého dílu.Tak držím palce.Alena

    OdpovědětVymazat
  4. A kám dáte zavazadla? Svatby jdu zkouknout na netu. Prima v tomto naštěstí není Nova. Já dala včera přednost před Svatbami filmu Všiváci. Chyba.... velká chyba! Teda nevím jaké budou Svatby, ale horší než Všiváci určitě ne. Skvělé herecké obsazení bohužel nepřeválcuje šílenej scénář. Možná v Americe by se to mohlo chytit :-) Krásné prázdniny... Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Svatby dobrý :)
    Ale těch přepsaných scén je škoda. Tak nějak mám pocit, že tuším, který to jsou.

    OdpovědětVymazat
  6. Svatby moc dobrý, líbily se velice:-).
    Hezké prázdniny přeji

    OdpovědětVymazat