Kolotoč aneb komedie o kojení




foto: Česká televize

Pokud budete mít dnes ve 20 hod čas, můžete se podívat na komedii (ČT 1), kterou jsem napsala, když byl Stele rok a já potřebovala ze sebe vysypat nahromaděné vedlejší efekty mateřství.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10101796102-kolotoc/


7 komentářů:

  1. Tak do toho jdu!
    A na vaši počest u toho budu kojit!!! ... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Super , to se mi hodí :-))), právě od nás odešla laktační poradkyně :-), takže já se u toho asi budu "pokoušet" kojit :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. Tu si docela pamatuju,když šla poprvé a já měla mimino.Moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké to bylo. Pobavila jsem se, moc pěkně jste to napsala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to bavilo, i když jsem si říkala, že moje mateřství asi proběhlo v předminulém století...ale někdy stačí pár let a všechno je jinak:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono záleží na tom, jak hodné je miminko. Já byla po roce zralá na Bohnice, a to se v hlídání střídala celá rodina. Stela řvala 20 hodin denně. Dotáhli jsme to až na neurologii, antidepresiva, atd. Film je proti tomu čajíček - a samozřejmě si bere z reality jen něco :)

      Vymazat
  6. a víte že jsem při sledování na vás myslela jestli to třeba nebudete vy ? jinak vtipné, milé, super..díky .Lucie - Žatec

    OdpovědětVymazat