Když prší





Když prší, tak mi to nevadí. Někdo to pořád řeší nebo má depresi, já nejsem meteosenzitivní. Film Rozmarné léto patří k mým oblíbeným. Hlavně kvůli náladě.

Stejně celej den píšu, dneska mě to bavilo. Hezký scény.

Na poradě si vždycky řekneme, kdo dobře hraje - a toho rozepisovat dál, a koho co nejdřív poslat do Bruselu (to je scenáristický terminus technicus pro zbavení se postavy). Bohužel to takhle chodí. Nejde o postavy hlavní, ty jsou většinou předem ověřené a dobře nacastované, ale o role vedlejší, menší a malé. Vždycky někdo překvapí - s plus nebo mínus znaménkem. Takže epizodní postavy se mohou dočkat i náhlého vzestupu a rozšíření role.
Zvláštní svět.

Dokoukávám film Ondřeje Sokola Krásno.
Většina známých byla zklamaná, mně přijde zajímavý.
Spíš osobní výpověď je to, pohled na svět, kterej mě nenudí.


6 komentářů:

  1. Když prší, tak se "na vás" kouká :) aneb jste vytažená (nebo lépe Vaše Ententýky) na homepage iVysílání ČT jako Téma dne :) http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ žehlím a užívám, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, vážně! Díky za info. Proč už nepíšete? Chybíte mi.

      Vymazat
    2. Děje se a nějak se stalo. Doufám, že se zase brzo "vrátím", už jsem dostala víc pošťuchovaček a samotné mi to chybí, to mi věřte! Ale na Vás myslím celkem často, jak na známou, i když tu nejsem :)!

      Vymazat
  2. Když prší, vzpomenu si na scénu z Lepší pozdě než-li později, zapaluji svíčky, vařím vajíčka a sháním se po příteli :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. https://www.youtube.com/watch?v=3AkEHqPeD_M :)

    OdpovědětVymazat