Divnej den

Dnes divnej den. Naštěstí už je to včera. Nelze se nedozvědět, že I.B. spáchala sebevraždu. Bydlela dvě vesnice od nás. Vlak nejezdil, takže Stela se nedostala ze školy domů, musela jsem pro ni jet a nestihly jsme holiče. Ale co, jsou horší věci. Celej večer přemýšlím i o Anně Karenině. Co člověk musí cítit, aby udělal takový čin?

Pekla jsem. Nikdy se mi nepovede, aby buchta vypadala normálně. Ale skoro vždycky je dobrá.


Konečně kniha mého gusta!
Suzanne Renaud, francouzská básnířka, byla manželkou Bohuslava Reynka a bydlela s ním na statku v Petrkově. Básník, který měl být zapomenut. Naštěstí nebyl a teď má velkou výstavu v Jízdárně Pražského hradu. Chystám se tam. Knihu hltám. Každé slovo. Je výborná.





Zítra, tedy vlastně už dnes, odjíždíme na sever. Na přátelskou návštěvu NDR. Na Rujánu. Nikdy jsem tam nebyla, ale to slovo mi zní socializmem. Tam se mohlo vycestovat. Jedeme tedy svátek práce oslavit tam. Loni jsme byli na Usedomu, o pár desítek km blíž a přišlo nám to tam zajímavé. 
Internet je v našem hotelu pouze ve společných prostorách za 2 Eura/hod, tak snad se mi povede připojit a něco napíšu. 

Přeju všem hezký první máj. Líbejte se. A neskákejte pod vlak.


  

8 komentářů:

  1. jsem zmatená a tak po dlouhý době komentuju (jinak čtu pravidelně každej den! :D) jak je to s tou výstavou? http://www.kulturanahrade.cz/ koukám sem a vidim že v jízdárně je jen FR. Dostál, ale co Reynek? to jsem z toho celá pryč. Na knížku jsem zvedavá, až přjedu do čech asi si jí pořídím.. i když teď mně napadá, že by mi jí někdo mohl přivést... dlouho jsem nečetla něco, co by mě bavilo /stejně jako vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.kudyznudy.cz/Aktivity-a-akce/Akce/Bohuslav-Reynek---vystava-celozivotniho-vytvarneho.aspx ... např. zde je info, bude tam půl roku. Jsem ráda, že mě čtete, taky vás prostuduju :)

      Vymazat
    2. díky moc, určitě tam zajdu. Ještě mám naplánovaného Koláře v Krumlově, nevím, jestli jste o té výstavě slyšela, kdyžtak dávám tip! Bude to určitě boží. Jeho Psáno na pohlednice I a II patří mezi moje nejoblíbenější knížky (četla jste?) asi proto, že miluju dopisy... jinak můj odkaz přesměrovává na blog, kam ani nepíšu... píšu sem: http://veverkova.blog.idnes.cz/ :)

      Vymazat
    3. Taky se chystám, miluju ho, já zase mám ráda knihy dopisů, co si psal s paní Vaculíkovou. Na blog kouknu, díky!

      Vymazat
  2. Jé Lucie jsi zlatá...za tip na knížku tě na dálku objímám:-) Přesně něco takového teď potřebuju rychle přečíst! Ať je i tvůj první máj líbací.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji šťastnou cestu a pěkný prodloužený víkend! ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku o Suzanne Renaud jsem právě dočetla, je nádherná, dlouho už jsem nic tak silného nečetla.

    OdpovědětVymazat
  5. Po té knize se mrknu, díky za tip. Nikdo mě nelíbal a pod vlak neskáču. Škoda jí...

    OdpovědětVymazat