Chodím po zahradě










Dnes jsem dopsala díl, který byl od začátku hodně problematický. Neseděly linky postav, něco mi přišlo i hloupé. Takže jsem se to snažila předělat - oproti původní představě. Když jsem konečně v poledne byla hotová, dostavil se pocit štěstí. I když to neznamená, že to třeba celé nebudu ještě přepisovat. Ale i ta chvíle je pěkná. V obchodě jsem koupila za dvacet korun úplně vysušené lobelky, zatím jsem je akorát pořádně zalila a uvidím, jestli se chytnou. Bylo mi jich líto a chtěla jsem jim dát aspoň šanci.

8 komentářů:

  1. ...a je mi dobre!
    To se úplně nabízí! Vy máte krásnou zahradu (zdravím zahradníka, který je imunní vůči erotickým sms-kám:-)) a hlavně dům, která má NÁPAD.
    Můžu se zeptat, to jste koupili a zvelebili nebo je od A - Z Váš nápad? Páč já jít kolem, taky mě nenapadne, že je to obytný dům:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to je návrh od architektů na levný domek - šitý na míru. I po 12 letech bych měnila jen máloco. Kolemjdoucí už nás vůbec nevidí, jen ze zahrad ostatních domů jsme vidět a ti si zvykli :) Miluju ho!

      Vymazat
  2. Lucie, to nejsou lobelky, ale balzamíny (netýkavky) a chtějí hoooodně vody :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuji za upřesnění, budu se snažit!!! Zatím je prolévám, jak to jde.

      Vymazat
  3. Luci,
    ohromne to tam vyrostlo!!! Ta prijezdova cesta achhhh.

    Papa
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, taky z toho mám radost, ale to jsou ty roky čekání, než to poporoste.

      Vymazat
  4. Taky miluju "divokou" trávu! Zas jsem na chvíli na cizím netu, tak jsem se byla pokochat u Vás na zahradě. je super! a zásoba na grilovací víkendy s drinkem taky! Irish whisky -the best, i likes too! Mávám M.

    OdpovědětVymazat
  5. Zahrada je krásná, protože je nenačinčaná, to já můžu. A vaše fasáda je lahůdka úplně největší... cetris desky a ta ombré patina, to je paráda. Lucie, ten dům je hezčí, čím dál víc:-)

    OdpovědětVymazat