Konečně!

Dnes přijel zahradník i s pomocníkem. 
Můj muž se mu včera dovolal a vylíčil mu, že kvůli němu už došlo u nás doma na slzy. Rozbrečela jsem se, když jsem viděla, v jakém žalostném stavu zahrada je a já nejsem schopna k nám zahradníka přitáhnout. Ani vtipnými či dvojsmyslně erotickými esemeskami. A že je umím!
Pravdou totiž je, že když se zahradník objeví, mně se okamžitě uleví. Vidím v něm zachránce své zahrady, potažmo sebe samotné. 

Ačkoli tu zůstali s kolegou skoro celý den, hotovo není. Zjevně se nakumulovalo moje nestarání se. Nemůžu říct, že by mě nebavilo o zahradu pečovat, ale opravdu hodně bojuju s časem. A zahrada nesmí být povinnost, ale radost. Jinak přináší jen další stres.
Z. slíbil, že nám dnes spočítá, kolik mu za dva a půl roku (!) dlužíme.
Doufám, že mi to nenapíše těsně před spaním.
Asi bych neusnula.


 


10 komentářů:

  1. Zdravím Lucie, jestli toto je Váš dům , který by jen zločinec designu nazval kůlnou, tak to je paráda. A já doufám, že křeslo se v něm bude vyjímat. V pátek očekávejte přírustek a snad se Vám bude v reálu líbit.
    a zahrada? ano má být potěšením, to druhé zvládne zahradník a snad Vám to nespočítá

    zdraví Pavla Kirschner

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste mě našla! Na křeslo se těším moc!! Nejdřív si ho užijeme doma, pak asi poputuje na chalupu, kde se přetahujeme o jedno rozbitý. Uvidím ještě.
      Ano, to je náš dům. Nad námi teď postavili vilu, tak opravdu vypadáme jako jeho stodola. Zejména z leteckého pohledu. Ale nám to neva! Teda vila jo, snažíme se ji maskovat vzrostlou zelení.

      Vymazat
  2. Haha, to s těmi esemeskami mě pobavilo. Jakože: "Moje zahrádka touží po Tvé údržbě. Přijeď. Zaplatím. Manžel je v práci." Nebo "Přijď se probírat mou bujnou houštinou, klidně vezmi i kamaráda". ? Story se zahradníkem nemají chybu :-) Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se směju zase já! Příště to zkusím ještě erotičtěji (potřebujeme alespoň 2 další návštěvy). Já jsem zatím psala něco jako: "Přijedete? Nemůžu se vás dočkat. Už mi hrozně chybíte."
      :)

      Vymazat
    2. Panda :))))))))))))))))) skveleeee

      Vymazat
    3. Žádosti o údržbu zahrady píšete moc hezky obě :-))))) Být zahradník, jsem u vás za 5 minut. Katka

      Vymazat
    4. Kafe mám všude:-))))))))))))))))) Jestli se v něčem vyžívám, pak to jsou tyto nádherné dvojsmysly. Už to došlo tak daleko, že se ani ne v půlce věty zaseknu, protože v tom vidím dvojsmysl, aniž bych ho chtěla říct a dotyčná osoba přede mnou má nulový smysl pro humor!
      To jsou naprosto úžasné věty, SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Při houštině jsem zařvala doslova:-)))))

      S erotikou to nesouvisí, ale já jsem např. postižená cimrmanismem.
      To se projevuje tak, že odpovídám větami z her Járy da Cimrmana. Ale snažím se jen při rozhovoru s těmi, kteří to o mě ví. A tak, když jsem byla se synem na 11ileté prohlídce, dr, co mě zná roky a vyplňovala zprávu pro poradnu, se ptá:"Takže do kolonky vztah k dítěti napíšu matka?"
      A já:"Jistě, to mohu potvrdit s pocity člověka, který, jak se říká, BYL U TOHO":-))
      Ještě jednou díky za rozchechtání, Magda

      Vymazat
  3. Týjo, odvedli pěkný kus práce a zahrada se začíná zelenat a jaro může přijít ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  4. To budu muset přečíst mému panu A, za celou svoji profesní kariéru,
    určitě nedostal tak "přitažlivou" SMS.:-D Bylo to spíše: " sakra kde jste, když tu zítra nebudete, jdu ke konkurenci":-)!
    Zahrada, je jako žena, bez péče rychle uvadá:-) Prostě vše potřebuje svůj čas, který nám stále více chybí, ale to je problém každé konzumační společnosti:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravdou že to u vás teda vypadá moc pěkně. Líbí se mi zároveň i to že se nikde u vás na zahradě neobjevuje víc geotextílie než je nutno. Někdy vidím totiž ty zahrady sousedů jako obrovské černé pláně,s koro jako solární panely to vypadá.

    OdpovědětVymazat