Utíkej, Jardo, utíkej!

Jaroslav Soukup vybojoval bronzovou medaili.



Hned první den olympiády máme medaili!
Jsme opravdu nadšení sledovači, biatlon jsme viděli od začátku do konce. Pěkně jsme si u televize zakřičeli. Zato teď - jízda v boulích, pro mě naprosto neobjektivní sport, který se mi ohromně líbí, ale závodnice při dojezdu skoro netuší, jestli bude první nebo poslední. Takhle vypadla ve druhém finále i naše Nikola Sudová a nechápala ... my taky ne.

Příštích čtrnáct dní ode mě nečekejte žádné hluboké myšlenky, protože žiju sportem! Někdy bych si ráda napsala něco sportovního, ale to je poměrně drahá záležitost. To si asi nikdo neobjedná. Přitom neznám jinou scenáristku, která by se o tohle téma zajímala.
Zítra jedou biatlon holky. Nemůžu se dočkat!



7 komentářů:

  1. jsem na tom dost podobně, odbíhám k olympiádě od učení :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
  2. Chapu Vas, v dobe olympiady prakticky nespim, MUSIM videt vsechno. V techto dnech prace zdrzuje, diky za digitalni o2 TV, co nestihnu, vidim ze zaznamu:-) Jedeme nonstop. Pro me nejvetsi sportovni svatek! Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Já si zase od rána broukám Krylovo Martinu, až ten náš diblík vyhraje další medaili, bylo by krásné sedět vedle Martiny, popíjet suché Martini:-)))))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to stejně! Vážím sice metrák, ale při olympiádě nezapřu svého sportovního ducha - ČT sport víceméně nonstop, děti musí přežít bez svých programů, prostě je OLYMPIÁDA a ta je jednou za 4 (2) roky. Dostávají mě i takové ty retrospektivní pohledy do minulých olympiád, protože si přesně pamatuju, kde jsem bydlela, co jsem dělala apod., když např. doběhla Katka pro zlato. Mám často husí kůži a občas si i zabrečím - děti nechápou, ale já si to náramně užívám. Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pando, já si teď při Martině pobrečela taky:-)) Synátor přiběhl, co se děje. Nakreslil mi i vlajku! Když kdysi dojela katka do cíle a malá Lucka jí vběhla do náruče, no to byl nářez!!!!!!!!!
      Mě měsíc nejde TV a neřeším to, ale vzhledem k tomu, že se v úterý kříží hokej se synovo "časem na oc", asi to už vyřešit musím...
      Pevné nervy dětem a Vám (a všem!) silné zážitky!!!!!
      Magda

      Vymazat
  5. Taky se hlásím do klubu! Miluju to, fandím všem a bulím.... Manžel to absolutně nechápe, nesleduje žádný sport.
    Lenka

    OdpovědětVymazat