Pohodička


Pořád jen píšu. Od rána do večera, ještě i v noci. Občas mě štve, že musím psát kompromisně, komerční tv až na výjimky chtějí seriál, který je pro všechny (a tím pádem pro nikoho, jak říká paní MS). Tak úplně si to nemyslím, protože pak by ty velké seriály neměly tak masovou sledovanost.
Doufám, že aspoň nepíšeme podbízivě, snažíme se vyhnout laciným efektům. Nemá scéna grády? Strčíme tam nehodu, úraz, těhotenství, smrt. Jenže když se to nadužívá (to je pěkný slovo), tak už to pak stejně emočně nefunguje. Snažíme se vymyslet hlavně zajímavý příběhy. Některý postavy mě hodně baví. Ale nikdo asi nejsem já.

Pohodička večer za odměnu.

6 komentářů:

  1. Máte se tam, všechny holky, pěkně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To se teda mají, nejlíp asi Cherry, když pořád jen spí!

    OdpovědětVymazat
  3. Takovému seskupení doma říkáme VALNÁ HROMADA...... :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Fííha, psát celý den, to bych už asi ani nevěděla, co píšu :-) Tedy zažila jsem to jednou, když jsem si myslela, že stihnu deadline u jednoho překladu... šlo o román... dost tlustý... špatně jsem to odhadla a poslední, nevím, 2 měsíce? psala od rána do večera.... ufffff... už nikdy víc :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, mohla byste se mi prosím ozvat na email alena.nemeckova@mfdnes.cz? Já bych pro vás jednu maličkou nepříliš komerční nabídku asi měla. Díky moc Alena N.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se moc líbilo vaše zamyšlení v pondělní Ona Dnes!
    Na seriály se vůbec nedívám a vlastně ani na televizi. Zkoušela jsem kdysi... ale když se hrdinka (Kostková) se svým partnerem rozešla, sešla, podvedla , rozešla, sešla a to vše v průběhu asi 10 dílů, tak sem to vzdala. Eva

    OdpovědětVymazat