Třiadvacátého

 
Dnes šedesát tři pracovních mailů, jedno pf mailem, tři esemeskou, žádné poštou. Budu psát i v noci. Moje nestíhání a dávání přednost kultuře mě dohonilo. Nestihla jsem dopsat scénář a udělat opravy oprav scénářů.
Dopoledne jsem přes skype natřikrát radila Kryštofovi, jak udělat bramborový salát ke štědrovečerní večeři, kterou budou mít o deset hodin dřív než my. Sama jsem ovšem zapomněla dát vařit brambory, takže až teď. Poprvé v životě budeme dělat salát až ráno.
Zítra už něco vánočnějšího.
To totiž jediný den nepíšu.
Aspoň doufám.
 
 

5 komentářů:

  1. Můj muž podle pokynů přinesl ztaženého z kůře a vyfiletovaného kapra ...no jo ale každý filet se hýbal a hubička na uřízlé hlavě se otevírala ...málem to se mnou švihlo......a ty klóbrcy jsou nádherný !

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíšku, chci ten klobrc napravo dole, nebo radši ne??? Všechno je Lucie jednou v životě poprvé i Váš salát, a stejně BUDOU vánoce! Užijte si je!

    OdpovědětVymazat
  3. Podle fotky jsem myslela, že se chystáte na dostihy.
    Lucie, přeju krásné Vánoce!
    A. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, neboj já letos taky nestíhám...včera jsem po dodělání salátu doslova odpadla a usínajíc s hrnkem čaje v ruce jsem polila sebe i celý gauč :)).
    Vánoce jsou tady - ať se nám to líbí nebo ne - a určitě si je užijeme.
    Krásný Štědrý den!

    OdpovědětVymazat