Mejdan


Ze soboty jsem měla trochu hrůzu, protože ze všech oslav odcházím mezi prvními, ale odejděte z vlastní stříbrné svatby! Když navíc nemáte kam, protože jste uprostřed lesů. Ale byl to rozhodně největší mejdan za posledních mnoho let, nejen proto, že jsem vydržela až do konce (3.30 hod).

Byl divoký a dojemný taky, protože Ivanův svědek - jeho tehdy dvacetiletý kamarád, zemřel hned rok po naší svatbě na rakovinu. Pozvali jsme tedy aspoň jeho rodiče - a oni přišli! A byli veselí a úžasní. Co host, to velký příběh. Je znát, že už všichni máme něco za sebou (a před sebou doufám taky!). Odvážně přemýšlíme, že další akci zřejmě uskutečníme dřív než za pětadvacet let.
 


6 komentářů:

  1. Gratuluju k výročí i k povedené oslavě. Strašně se mi líbí svatební fotka, jste oba tak roztomilí.)) A je krásný, že jste tak dlouho spolu a šťastní a navzájem se podporujete a tak dále, tak jak si to představuju, že to funguje u všech, kdo jsou spolu déle než deset let :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky , z té Vaší svatby před lety! Byli jste tak jiní, než ty všichni tehdejší novomanželé! Gratuluji a přeji : jen tak dál....! Poslední foto je super! Mám radost, že se Vám oslava povedla! Zdravím a mávám a písnu mail. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeju, i když se neznáme. Byla to podle fotek velice zdařilá pařba a evidentně jste se všichni dobře bavili, což je super !!! Do dalších společných let vám přeju hodně optimismu !! Šá

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie, to je nádhera.My jsme s manželem teprve v cca půlce vašich pětadvaceti let jelikož jsem se nechtěla vdávat, ale náš vztah už bude brzy plnoletý nicméně už teď přemýšlím, že bychom si střihli nějaké svatební repete :-) Připadám si v dnešní době trochu jako exot, že mám vedle sebe stále stejného chlapa, ale co mám dělat, když mě baví :-) Zdravím, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. To musela být sympaťácká oslava! Pěkná setkání.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, dodatečně gratulace...to já bych v jednom kuse nedala :o)))..zatím ! Oslava vypadá báječně ..retro galerie úžasná, slušelo vám to moc a teď ještě víc !

    OdpovědětVymazat