Dárek pro Vaška V.

Včera jsme večer vzali útokem Electroworld. Během hodiny jsme prohlídli několik ipadů, foťáků, koupili mobil babičce, myš Stele, nám několik dvd, varnou konvici a Vaškovi V. hifi věž.
Tyhle hurá akce bez přípravy nám náramně jdou.
Doufám, že nebudeme muset nic měnit nebo reklamovat.

Z Darujte hračku jsem nakonec vybrala 17letého kluka se sociálním handicapem. Původně jsem chtěla koupit o pětistovku levnější model, ale měla jsem takový zvláštní pocit, že to není dar od Ježíška, ale spíš aby se koza nažrala ...
Takže  jsem poctivě vybrala to, co bych koupila vlastnímu dítěti.
Snad bude mít Vašek V. radost.
Já už ji mám.


P.S. Sobě jsem nekoupila zase nic. Ani foťák, který už nutně potřebuju, protože tenhle dělá fotky 57. kategorie, ani mobil, který potřebuju stejně nutně, protože trpí Alzheimerem a posílá sms komu chce on ...
A když se dnes Stela obouvala, zjistila jsem, že nemá ani jedny boty na zimu. Chodí v teniskách. Já taky.
 

7 komentářů:

  1. Bezva nákup, Lucie!
    Já už taky nakoupila, dokonce odeslala. To mě tak nakoplo, že jen co uděláme podlahu v kuchyni (6 týdnů žijeme ve vystěhované místnosti, jen kuch. linka je rozdělena na jednotlivé skříňky pěkně i s vrchní deskou, neb již několikrát byla "rozborka a sborka" linky, zato ostatní místnosti jsou přecpané jak pokojíčky v IKEA), tak zahajuju Vánoce i doma!
    A. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, my už máme taky nakoupeno a zítra si pro dárky přijede GLS, jen mi to nešlo vyzvednutí nešlo objednat přes ty "moje rezervace" a tak jsem to objednala přes odkaz v mailu...a teď nevím, jestli tam pak automaticky naskočí odesláno nebo to tam musím zadat (ale je tam zase jasně napsáno že se kliknout na odeslat pokud to není GLS) tak v tom mám trochu zmatek...no uvidíme zítra až si je vyzvednou. Je super vidět na té úvodní stránce jak ta splněná přání přibývají :-). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím odesláním taky bojuju, tak jsem zvědavá, jak mi to vyjde. Ještě třeba použiju ten váš způsob. Taky na to ráda koukám, jak se ty splněný přání množí! Hurá.

      Vymazat
  3. To je škoda, že se odsud nemohu zúčastnit! Je tak milé vidět, že některým lidem nejsou některé děti lhostejné. Nakoupila jsi dobře, určitě Tvůj dárek chlapce potěší!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Lucie, po roce Vás opět zdravím komentářem- ale jinak Vám sem lezu furt! Ani si neumíte představit, jakou radost i mně dělá Váš dárek pro Vaška.. My se účastníme už roky, letos to vyřešil můj syn, pracující student ajťák- matfyzák. Zakoupil ze své výplaty "kablet"( tak ho nazývá moje neteř) pro Josefa B.,aniž by sám kablet vlastnil.. Udělal tak radost nejen jemu, ale i sobě a mně. Netušil, že tím navíc rozpláče svoji kočku ( dvounohou) - doufám, že noc byla sladká a že neplakala z důvodu, že tablet nebyl pro ni:-) Ještě není ani prosinec a dětí, které dárek zatím nemají, je už strašně málo- to je fantastické! Chtěla bych Vám poděkovat za moc fajn čtení ve Vašem blogu- je upřímný a otevřený, ale ne impertinentní. Nejsem divačkou seriálů, "znám" Vás tedy hlavně odsud- v mnohém inspirujete a je až s podivem, jak často s Vámi člověk musí souhlasit..Mějte krásné adventní dny! P.S. Dobrá zpráva pro Vás i pro mého synka- nebujte se nic, Ježíšek to vidí!! :-) S.

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsem nahlas zhruba poslední dvě věty a z vedlejší místnosti se ozvalo: "To jsi psala ty?"
    :)

    Alena

    OdpovědětVymazat