Chtěla bych mít víc času

Venku to tedy na Vánoce zatím moc nevypadá.  Takhle by mohlo být klidně v lednu, ale teď ať je bílo, prosím. Dnes jsme byli ve škole na vánočním jarmarku, pak v obchodním centru. Stela tu má na víkend kamarádku, která se odstěhovala na vesnici, její rodiče jsou velcí dobrodruzi, začali tam provozovat hospodu. A obchoďáky zrovna nevyhledávají. Takže jsme tam Elišku na její přání vzali.
Musím říct, že jsem docela litovala, že nemáme víc času, protože jsme opět nakupovali rychlostí blesku, já navíc s vědomím, že doma mě čeká spousta psaní. Líbila se mi atmosféra, vánoční výzdoba, ale nemohla jsem si nic pořádně prohlédnout. V Desigual měli Happy day, můj muž mě donutil koupit si něco na sebe, líbí se mu střelený modely a já je nosím čím dál míň. Takže šaty, triko a šála.
 
Stela si konečně vytřídila pastelky.
 


 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat