Se mnou už to lepší nebude

Dnes jsem celé odpoledne předělávala scénář. Až doteď. Pocit z něj nic moc. První díl, třetí verze. Brzy už se má rozseknout, jestli píšeme naostro nebo ne. Napětí, to vám teda řeknu.
 
 
 
 
V podvečer jsem u housky se salámem viděla v tv kulinářský pořad Deník Dity P. , což má být asi zfilmovaná verze její úspěšné knihy. Říkám asi, protože jak mě to vaření nebere, tak jsem v knihkupectví do její kuchařky jen nahlédla a zanechalo to ve mně pocit, že tam jsou hezké fotky. A ještě si pamatuju, že podle jednoho průzkumu byla tato kniha loni třetím nejčastějším vánočním přáním žen. Na druhém místě se umístil celoroční kupon na mhd a na prvním dálniční známka.
 
No ale ... jsem marná. Vaření Dity mi ze začátku přišlo napínavé, ale po pár minutách jsem zjistila, že myslím na něco úplně jiného než jsou stehna nějaké krůty a přepnula na ČT4. Hráli jsme s Arménií.
Nelíbí se mi moc ten nenásilný konverzační formát tohoto pořadu, ale vám to třeba přijde fajn. Vždyť jo! Každý ať si z programu vybere to své.
Padám.
Dobrou!
 
 

9 komentářů:

  1. Já zatím zůstávám nadšena z ČT art

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, popořadě, jsem ráda, že nejsem sama, koho Deník Dity zklamal.Těšila jsem se, kuchařku nemám, ale styl vaření a celkové pojetí mi je blízké.Určitě bude hodně nesouhlasných názorů, ale asi jsem čekala něco jiného, nápaditějšího. Přišlo mi to hezky načančané, design kam se podíváš, ale o vaření to opravdu není a nemůžu si pomoct, nic proti , ale hlasový projev Dity je příšernost sama.
    JAK TO? že nechytáte ART? Myslela jsem že máte O2 Tv soudě dle některých postů a tam Art stopro je. Společně s Déčkem na kanálu 101. Stačí resetnout set top.

    Hezkou sobotu!
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za radu, pokusím se "resetnout set top". Zatím si teda pod tím neumím nic představit, ale ono to ke mně dojde. Logické myšlení zase kulhá.
      Díky!

      Vymazat
    2. Nám to kanálu O2 info psalo restartujte set top box:) Jinak bych o artu nemela tuchy:)
      Pa pa

      Vymazat
  3. Já jsem vaření Dity neviděla, ale byla jsem tak nějak zklamaná z postu a Facebooku, říkala jsem si, že ten pořad nebude to, co kniha... A hele, asi to tak dopadlo. Kuchařku mám a je báječná, jsou tam super fotky i příběhy. A krásný nádobí, u kterého se mi líbí i to, že su "nějaká česká" pani usmyslela, že bude mít svoje nádobí a má ho. TV Art bych ráda viděla, má to i svoji internetovou verzi? Jdu se podívat... Pěknej den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ajajaj, jsem nechtěla, ale ještě jsem byla přihlášená kolektivním účtem, tak teda to jablko jsem byla já ...

    OdpovědětVymazat
  5. Mne prisel ten porad takovej "ani ryba ani rak", trosku jakehosi deje, trosku obvykla varici show, nejak nevim, co si o tom zatim myslet. Na porady o vareni jsem se driv obcas divala, clovek leccos odkouka a ja varim denne nejmene jedno jidlo (mladsi chlapecek odmita jist jakekoli pecivo).

    Dita me jaksi irituje i fascinuje zaroven, ta jeji mluva jak ji zobak narostl, oboci vytazene az nahoru (coz imho mivaji casto tak trochu kravy :-D), zaroven z ni sala akcni energie.

    OdpovědětVymazat
  6. Loni k Vánocům jsem dostala dálniční známku, knihu jsem si nedávno koupila sama. Pořad mě v celku šokoval, takový, no, zvláštní, ale na krůtí stehna mám od pátku chuž, tak dnes alespoň peču kuře... :) (ale byla jsem nadšená z té její kuchyně, to nádobí, stojany na bylinky...)

    OdpovědětVymazat