Po týdnu

 
 
 
 
 
 
Poslední týden prázdnin utekl na chalupě strašně rychle, opět jsem neudělali vůbec žádnou práci, jen jsme se poflakovali po výletech. Většinou jsem si nevzpomněla ani na foťák, takže těch pár fotek tady je vyloženě náhodných. Pro mě se tím ale otevřel obrovský prostor k přemýšlení, dnes jsem probděla skoro celou noc, za otevřeným oknem pršelo a hned pod chalupou ryli divočáci tak hlasitě, že už se pomalu bojíme chodit do lesa. Ale na přemýšlení - ideální podmínky.
 
Nechápu jak, ale během pár večerů jsem napsala první díl nového seriálu, měla jsem pocit, že postavy znám odjakživa, ani trochu jsem se netrápila. To nemám ráda. Vždycky mám pocit, že aby dílo za něco stálo, musím se jeho porodem protrápit.
 
Jenže naposledy jsem se protrápila dvěma díly cizího seriálu, vypila u toho flašku rumu a pořád jsem měla pocit, že to bude šíleně hloupé, ale hlavní autor to tak chtěl. Když jsem to teď viděla natočené, bylo mi jasné, že jsem ty flašky měla vypít rovnou dvě a jednou z nich hlavního autora praštit do hlavy. Bylo to příšerné. A pod tím moje jméno. Negativní ohlasy na sebe nenechaly dlouho čekat, ale díky za ně. 
 
Dnes máme tak trochu celorodinnou depku, páč zítra začíná škola.
Nevím, jak ten školní rok zase přežiju.
 
P.S. Jen připomínám, že dnes uzavřu dražbu časopisů o designu. Díky za vaše nabídky!!!
 
 

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jste zpátky!! Chyběla jste mi, fakt :)

    A prosím Vás, co je to za bazének? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to se mi udělalo hezky! Bazének je v Německu poblíž Zittau a je v něm léčivá železitá voda.

      Vymazat