Nátěr

Dnes jsem si chtěla hovět. Ráno mě muž vzbudil s tím, že budu natírat špajz. Udělal už první nátěr, na mně je druhý. Plus police. Že mi to kdysi dobře šlo. No jo, kdysi! Už 14 dní máme vytahané všechny věci ze špajzu v obýváku a kuchyni. Původně to měla být víkendová záležitost. Jenže uvnitř byla plíseň a my začali vysoušet. Nejdřív jsme si přístroj půjčili, poté koupili. Takže dva týdny stolujeme mezi hrubou moukou, odšťavňovačem a kopcem použitých igelitek. Návštěvy s námi. Ještě že se dá sedět i venku.
 
Tak jsem to dotřela. Docela mě to bavilo. Kde jsou ty časy, kdy jsem natřela i cizího psa, který šel náhodou kolem. Štětec nebo váleček jsem držela v ruce častějc než zubní kartáček.
Vyfotit jsem nic nemohla, neb si můj muž vzal foťák.
Nenadávám.
Jsem hrozně dobrá manželka.
 

3 komentáře:

  1. Třikrát jsem se vracela, jestli sloveso býti je na prvním řádku použité opravdu v první osobě jednotného čísla :))
    Je tu fajn. A díky tomu pak i u nás.
    Pěkné léto!
    A. Eva

    OdpovědětVymazat