Půl desáté večer

Nefotím, tak nemám žádné obrázky.
Chci všem poděkovat za milé komentáře nejen pod mým nočním článkem, ale tak nějak vůbec. Jak jste si asi všimli, já nereaguju vždy, někdy na to nemám vůbec čas a jindy jsem zase tak bez nápadu, že bych jen ke každému komentáři přidávala :-).
Ale cením si toho a opravdu mě to vždy potěší.
A ty vaše životní příběhy, postřehy a zkušenosti!
Žasnu.
Děkuju, že vám stojím za to, mi o tom napsat.

Na tom nočním článku jsem si ověřila, jak vlastně jednoduše se píšou věci, které nejsou veselé, ale když člověk chce vykřesat fór, stojí to mnohem víc práce, času a sicflajše.
To samé je se scénáři. Tragika automaticky s sebou nese emoce, píše se rychleji, jednodušeji ... a mně přesto psát nejde. Dnes jsem napsala deset scén, pyšná na ně rozhodně nejsem. Bohužel se ukazuje, že opravdu jsem sólistka, což je schůdné jedině u literatury. Jenže to, co píšu já, žádná literatura není, to bych musela sakra přidat. Ale mám jeden zajímavý příběh, který už mám sice hotový jako scénář, jenže leží pořád v tom šuplíku - a mě k němu napadly další peripetie, tak se asi v budoucnu o knihu pokusím.
 
Ale teď mám hlavu úplně vymetenou a toužím jenom po své vlastní posteli!

3 komentáře:

  1. Lucie, ani nevíte, jak jste mě tímhle článkem potěšila.

    Pořád jsem byla nešťastná z toho, že když píšu něco smutného (ale ne tragického, to neumím), tak se to píše celkem snadno. I ohlasy jsou značné. Ale když se snažím o něco vtipného, je to vážně dřina. A čtenáře to zpravidla tolik neosloví.. Většinou.

    A ono je to jak píšete. Ty negativní emoce jsou asi mnohem silnější a zanechávají hlubší dojmy. Škoda. Byla bych raději, kdyby lidi upřednostňovali veselejší a nadějeplnější věci :-)

    Každopádně až napíšete tu knihu, budu ji netrpělivě vyhlížet v knihkupectví! A přimlouvám se za to, aby to bylo co nejdřív :-)

    Dobrou noc a ať je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se moc těším na knihu !Snad nemáš problém se spánkem jako já,pokud jednu noc nemohu spát,většinou se mi to nepovede ani tu další.Tak přeji dobrou noc plnou hvězd a bez králičího dupání!

    OdpovědětVymazat