Jen si tak trochu kliknout

Občas se mě někdo ptá, kdo vlastně čte můj blog. Tak jsem si vytáhla včerejší statistiku. Je jasné, že sem tam kdosi vteřinově nakoukne, a když zjistí, že se dostal, kam nechtěl, tak zase okamžitě zmizí.
Ale tohle, bych řekla, že je plus mínus obvyklé složení vás, co jste si na mě (nejen včera) klikli. 
(Vložené údaje se mi nedaří přitáhnout blíž k textu, proto ta mezera.)









Česká republika

1301
Slovensko

58
Spojené státy

29
Německo

12
Rusko

10
Velká Británie

6
Irsko

5
Španělsko

4
Švýcarsko

3
Norsko

3
 
Na dnešní ráno jsem se těšila. Ráno procházka s Cherry v polích (ten vzduch!, to ticho!) a teď psaní. Včera jsem byla u renomovaného právníka na autorské právo, abych zjistila, jestli se můžeme pustit do zamýšleného (velkého) projektu a nabídnout ho jedné televizi, nikoli České. Jestli tam není nějaký autorsko-právní problém. Neměl by být, ale určitých věcí se v psaní a tvoření příběhu musíme vyvarovat.
 
Včera jsme tedy s kolegyní zasedly do restaurace, abychom daly dohromady námět, který už máme několik měsíců nakousnutý. Sice je mezi námi pořád přehrada nedorozumění ohledně řeckého příběhu, každá si myslíme, že pravdu mám já!, ale ani jedna se nechceme vzdát společného námětu, který nás baví vymýšlet a bavil by nás i psát. Takže na něm teď budeme pracovat společně (každá u svého pc doma, text koluje, to už máme secvičené, aby neutrpěla svoboda a samota ani jedné z nás), dokud nás zase nějaká televize nepošle do háje. Ale na to v téhle fázi nesmíme myslet, protože jinak by ta práce nebyla radostná.
GO!
 

12 komentářů:

  1. Hezkyy!
    To obdivuju, že dokážete spolu dál pracovat. Sláva. A usilovat dál, navzdory všem televizním podvraťáčkovinám.
    Ať se to povede! Kdo jiný už si to zaslouží.
    A tu Babičku na inzerát snad budou muset natočit, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Myslím, že nemusejí natočit nic. Fakt nevím, co by se muselo stát ...

      Vymazat
  2. Vážená Lucie, váš blog nečtou jen ženy, jak tu občas zmiňujete, ale i muži. Akorát jsme asi mlčenlivější. Dostal jsem na vás tip od kolegy a od té doby jste mým prvním ranním kliknutím. Rittstein ale nejsem. Bohužel - pro nás oba. Šťavnaté psaní přeje Dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, první ranní kliknutí zní skoro eroticky. I když nejste ten Rittstein. Díky a budu se snažit být šťavnatá.

      Vymazat
  3. Tak slava ..... Ledy se hnuly à jeste k tomu s kolegyni .... Drzim palce à Francie taky cté à poctive.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím do Francie ... to slovo mi zní úplně dovolenkovitě. Moc hezký!

      Vymazat
  4. Ahoj Lucie

    pokud si nekdy znovu vytahnete statistiku poctu ctenaru Vaseho blogu a v radku u Spojenych statu naaahodou uvidite cislici 1 - tak to jsem ja. Nestalo se hrozne dlouho ze bych vynechala jediny den kouknout sem. Vas humor je mi velmi blizky. U nekterych clanku jsem se hodne pobavila.
    Zdravim a preji hodne stesti ve vsem. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Lucie, jak to, že když mi přijde do mailu info o Nespressu si ihned vybavuji Vás? :-) Mrkněte na to, jestli by to pro Vás bylo zajímavé - já to nedokážu posoudit neb kafe nepiju - http://www.supervyprodej.cz/cz/e-shop/c60620/ethical-coffee-pro-nespresso.html , přišlo mi to do mailu s info, že dnes je doprava zdarma. Nenašla jsem zda je možné Vám přes blog poslat zprávu soukromně, tak proto přes komentář. Kdyžtak to po přečtení smažte ať to není bráno jako reklama, s obchodem nemám co do činění :-) Fajn den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuju velice, ráda prozkoumám. Já jsem taková šiřitelka nespressa, mohl by si toho od nich už konečně nekdo všimnout! :-)
      To je hezký, že si takhle na mě vzpomenete, úplně mě to zahřálo. Zrovna si jdu jedno ristretto dát.

      Vymazat
  6. Kdo že čte Váš blog? Třeba já :-) Moc ráda. Každý den sem moc ráda juknu. Je mi blízký a sympatický Váš humor, styl a nadhled. Takže se těším na každé další pokračování. Zdraví Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, i já k tobě "klikám" a to moc ráda a vůbec ne omylem .... pa,pa Marki

    OdpovědětVymazat