Jarní Ikea live

 
Jarní Ikea live jsem si moc neužila, přestože obyčejně ty reportáže a sondy do cizích lidských domovů a duší miluju. Chvíli jsem zkoumala, proč tomu tak je a přišla jsem na to.
Kvalita papíru a fotografií je totiž mizerná.
Což nebývalo.
Já vím, že když člověk dostane něco zadarmo, tak by neměl darovanému časopisu koukat na zuby. Ale v dnešní době, kdy veškeré technologie jsou dál než kam moje oko a hlavně IQ dohlédne ...?!
Těšila jsem na reportáž z domu Holly a Stevea, ale nevidím tam skoro nic, kvalita snímků mi připomíná 30 let staré Domovy, které si z nostalgie schovávám.
Vím, že některé z vás designérek chodí na předváděčky Ikea.
Nemohly byste se zeptat, proč se ta kvalita tak strašně zhoršila? A jestli není lepší časopis zase za pár korun prodávat?
Mimochodem i já si tento výtisk koupila (přes aukro za 1 Kč) a byla jsem šťastná, že prodejkyni ho stálo za to prodat.
V Ikea už na mě totiž výtisk zdarma nezbyl.
 

9 komentářů:

  1. Přes všechnu tu špatnou kvalitu tisku můžeš být ráda,že časopis máš.Já sice kupuji irské,ale není to ono.Náš Reflex nebo Marianne tu prostě nekoupím!I knížky už mám všechny z vánoc dovezené přečtené a let domů v nedohlednu.Strádám...ach jo!

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, tady jsem to pro Vás vygooglila online:)

    https://www.ikeafamilylive.com/en/home-story/clever-warehouse-living-393#photo-5045

    Myslím, že se snaží ušetřit, já teda nemám nic proti kvalitnímu papíru, ale například letáky by mohly všechny tisknou na obyčejný novinový, protože na křídový papír tisknout letáky abych pak tím ani nemohla roztopit kamna.....
    No napadlo mě to jako jediný- harší papír za méně peněz a ještě ušetříme přírodu:)
    JInak zcela chápu, že když někdo ty časopisy sbírá a chce je mít na věky, že to naštve.....
    Ale aspoň Vám chodí poštou my nedostupní Ikee máme smůlu tak jako tak.
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou úplně jiný obrázky. Díky!!!!
      Do schránky nám časopis nechodí, mívají ho před pokladnami, ale je fakt, že já často jedu okolo, tak si ho můžu vzít (ale málokdy tam nějaký je). Ještě jednou moc děkuju, proštuduju si to.
      :-)

      Vymazat
  3. Můj kamarád fotograf říká, že většina ,fotografií' pro IKEA (i jiné katalogy) vzniká tak, že to někdo nacvaká v rychlosti třeba na mobil a pak se to v počítači dotvoří a doretušuje. Na opravdový fotky prý nejsou peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vidím, že hrnek stojí 9 Kč a skleněná miska 12, tak si říkám, že to někde musí chybět, protože to přece nejsou adekvátní ceny. A že to pro někoho musí být likvidační. Ale nevidím do toho.

      Vymazat
  4. Já myslím, že je to z nějakého recyklovaného papíru, nevím, jestli rozdrtí staré noviny a z těch pak udělají Ikea časopisy (tak si to teda představuji já). Mně se to tak líbí,mám ráda hrubší papír a ještě mi voní ....hezký den Lucie!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda tenhle papír, ale bohužel z něj v některých případech nepřečtu ani text (když je světlé písmo), o nekvalitě fotek už jsem psala. Šetřit je fajn, ale tady se to nějak míjí účinkem.

      Vymazat