Píše mi Ivan Trojan

Před pár dny jsem se zaregistrovala na http://www.volimkarla.cz/ a do mailu mi chodí zprávy, jejichž odesílatelem je např. sám Karel nebo dnes Ivan Trojan. Ne, že by to teda hezky nevypadalo. Ivan poslal i video.
 


Můj soukromý názor je ale ten, že zvítězí Miloš Zeman. Protože on odráží to, jací my Češi vlastně jsme. Už od pohledu. Prostě průměrný Čech. Trocha alkoholu v pohledu, nadváha, plná pusa keců, i my se rádi posloucháme a machrujeme.
 
Karel je tím, kým by ti ambicióznější z nás být chtěli. Ale zatím na to stále nemáme. Škoda.
 

15 komentářů:

  1. Nic proti tobě Luci, ale kéž by jsi se tentokrát mýlila.... :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak strašně ráda bych se mýlila!!!! Pořád říkám, že jsem velmi omylná. A tentokrát by mi to udělalo neskutečnou radost.

      Vymazat
  2. Nac stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko? ;-) Treba moje babicka zmenila nazor a voli knizete. :)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc takovejch babiček! Myslím, že i ta od Boženy Němcový by ho volila. Mimochodem to je dobrej námět na fejeton!

      Vymazat
    2. A to v prvnim kole zarputile volila Zemana! Klidne ho napiste ;-), rada bych si pocetla. :-)
      A.

      Vymazat
  3. Lucie, takových babiček je víc, nezoufejte!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Lucie,vždy jsem se chovala jako většina-k volbám jsem nechodila a pak nadávala.Nevím jak se to stalo,něco se zlomilo a já když jsem viděla uchazeče o trůn tak jsem mazala k volbám až se za mnou prášilo a volila Karla,je to prostě pan Karel.Jo a v pátek mažu zase:).Mějte se krásně a pište a pište...L.

    OdpovědětVymazat
  5. Doufejme, že se mýlíte! Já jsem dost hrdá na to, že jsem Karla volila v prvním kole a nepřestávám věřit v dobrý výsledek.

    OdpovědětVymazat
  6. ....ja verim, ze vehraje Knize..... Po dlouhe argumentaci i ma rodina v Ostrave voli knizete - 8 clenu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie, to jste řekla přesně... ale já stále věřím, že to ten kníže vyhraje! Mějte se fajn. Jo a váš dům je moc krásný! Monika

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi trefné slova. Jen nejsem velký optimista. Půjčila jsem si odkaz na spot, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  9. Lucko! Sleduju Tě z druhé domoviny a ač souhlasím s tou průměrností a tak dále, tak prostě pevně věřím, že teda se šeredně mejlíš. Naši taky volili jiné kandidáty v prvním kole a když jsem u nich chtěla agitovat, tak mi řekli ať si ušetřím námahu, že ve druhém kole určitě volit půjdou a budou volit Karla. A já kvůli tomu v pátek večer přiletím a v sobotu ráno jsem u urny. Tak to už máš další tři hlasy :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně! Píšu si vás. Doufám, že ruka dopadla dobře. Napíšu mail!

      Vymazat
  10. Luci, byla bych moc ráda, kdyby jsi se tentokrát s tím výsledkem voleb zmýlila, já věřím, že to bude naoopak ....... necháme se překvapit ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Lucie, bohužel s Vámi souhlasím a je mi z toho smutno.. S dovolením sdílím na fcb. Děkuju! (Kéž bysme se tak mýlily;)

    OdpovědětVymazat