Nejsou to krásní lidé?

Unknown

Prohlášení volebního týmu Karla Schwarzenberga

Dobrý den, dámy a pánové,
rádi bychom poděkovali všem lidem, kteří šli volit a rozhodli se podpořit Karla Schwarzenberga. Rovněž děkujeme těm, kteří se aktivně zapojili do předvolební kampaně. Bylo vás mnoho po celé republice, odvedli jste neuvěřitelný kus práce.
Prezidentem České republiky byl na příštích pět let zvolen Miloš Zeman.
Karel Schwarzenberg skončil na druhém místě a volilo jej přes 45 procent lidí. K tomuto výsledku se probojoval z pozice outsidera voleb. Na počátku kampaně měl okolo 6 procent voličských preferencí a do finále postoupil těsně z druhého místa. Nakonec získal podporu 2,2 milionu občanů. To považujeme za velký úspěch.
Řada lidí mohla mít pocit, že po prvním kole je vyhráno, nebo že rozdíl je jen těsný. My jsme tento pocit neměli a naopak jsme si byli vědomi velkého náskoku soupeře. Jak vyplývalo z volebních průzkumů a následných analýz, naděje na úspěch nebyla velká. Stále jsme se pohybovali o více než deset procent za Milošem Zemanem.
Záměrně jsme zvolili strategii slušné a kultivované kampaně a za tímto rozhodnutím si stojíme. Vyhýbali jsme se podpásovým úderům a negativní kampani. Tou jsme mohli některé voliče získat, ale mnoho jiných ztratit. Sám Karel Schwarzenberg by nikdy nepoužil v předvolebním boji metod, které jsou v rozporu s jeho zásadami a principy.
Hlavní kauzou volebního boje se staly Benešovy dekrety. Opakujeme, že vznikla nedokončenou argumentací v televizní debatě. Názory Karla Schwarzenberga na toto historické téma jsou konzistentní a v souladu s českým právem. Hysterii vyvolanou Milošem Zemanem a rodinou Václava Klause vnímáme za účelové strašení národa. Z dlouhodobého hlediska považujeme tento způsob vedení boje za nebezpečný a destruktivní.
Přesto, že Miloš Zeman a jeho tým použili ve volebním boji lživých argumentů na hranici zákona, nebudeme průběh voleb napadat, neboť jejich výsledek je zřetelný.
Jedinečným fenoménem této kampaně bylo zapojení stovek dobrovolníků z řad podporovatelů. Svou autenticitou dokázali přesvědčit mnoho lidí, ať už v jednotlivých částech naší země nebo na sociálních sítích. Za to jim patří velký dík.
Samozřejmě přichází na řadu úvaha, jak naložit s tak velkou podporou občanů. Domníváme se, že hlavním spojujícím prvkem byla ochota občanů jít k volbám a dále přes všechny názorové rozdíly a výhrady k osobě Karla Schwarzenberga vůle spojit síly právě pro něho.
Náš tým se dal dohromady z důvodu podpory Karla Schwarzenberga v prezidentských volbách a tím naše role končí. Nehodláme zakládat žádnou politickou platformu. Naopak bychom rádi požádali jednotlivce a skupiny lidí, které spojila tato prezidentská volba, aby osobně napnuli síly ke konkrétním činnostem směřujícím ke kultivaci politického prostředí. Aby se ve větší míře zapojili do občanského života a usilovali o dodržování zákonů této země. Ještě jednou děkujeme všem voličům za jejich podporu.

Váš tým Karla Schwarzenberga
 

12 komentářů:

  1. Klobouk dolů, že jste "poděkování volebního týmu KS" zveřenila na svém blogu. Já jsem si ho alespoň odklikla na FC. Fajn lidi, a velmi dobrý text - vysvětlení, rozloučení i poděkování i ...., a vlastně i foto-až na druhé kouknutí jsem objevila KS. Je mi sympatické, při trendu na individualitu, ten důraz na tým, společnou práci, službu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucko, dík za tento odkaz. Já pořád nemůžu uvěřit tomu, že ten vrávoravej strejc se slinou v koutku a s historkama bez pointy je náš prezident...
    Každopádně Karlovi děkuju za lekci šlechetnosti a za sympatické připomenutí naší historie.
    /Pokud jsi ještě neviděla, koukni na Youtube na dokument "Zle, matičko, zle Schwarzenberci zde!(History of mumbling)"- moc pěkné./
    janazgymplu

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si to hodila alespoň na facebook.

    OdpovědětVymazat
  4. To už fakt s tím Schwanzenbergem přeháníte! Jeho volební tým to absolutně nezvládl, hysterie Schwarzenjugend byla až zarážející, že spoustu lidí včetně mě absolutně odradila!! Výsledky voleb jsou dané, půl milionu lidí rozdíl je snad jasný!! Koukat se na seneilního dědu, který ani neumí vhodit lístek do urny bez pana Kalouska, to byl vrchol.
    Já mám váš blog fakt ráda, máte právo vyjádřit svůj názor, ale už byste mohli vzít výsledek voleb jako fakt a přestat brečet!! Zdravím Martina Černá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to přece vzala jako fakt.
      Jak jinak?
      Nicméně, psát si budu ÚPLNĚ co chci. Váš názor je zajímavý, ale tím to pro mě hasne.
      A on není Schwanzenberg, ale Schwarzenberg. Vy, jako Černá, byste pro to mohla mít vyloženě pochopení.
      :-)
      P.S. Zeman je zase furt ožralej a padá.

      Vymazat
  5. Lucie, přečtěte si nějakou analýzu voleb... třeba v reflexu teď... autoři, fandové KS, právě realizační tým viní z toho, kdo KS "prohrál válku". Fakt to stojí za přečtení. Někdy být "jen" hezký člověk krutě NESTAČÍ.

    Veronika
    (Taky volička KS, kterou ale předvolební šílenství totálně vyřídilo. Poselství těchto voleb: Co stačilo v atmosféře roku 89 u Havla, teď nestačilo. A ještě jedno poselství: Ani v čase postmoderny, kdy si lidi rádi žonglujou s pravdama, relativizací, atd. nejsem štond RESPEKTOVAT CIZÍ NÁZORY. /Což nemyslím na váááás!!!!/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, Reflex kupuju, tak si to ráda přečtu. Nemyslím, že zrovna já to vidím černobíle, spousta věcí mi strašně lezla na nervy, ale přesto byl KS můj kůň a nelituju.

      Vymazat
  6. Však jo... já to úplně chápu. Taky jsem ho volila. Škoda, že se to líp nepovedlo. Kdyby se vám pak chtělo napsat nějakou svoji reakci na reflexí článek, budu ráda. (Tuším strana 18) Pokud to tedy někteří čtenáři přežijou (ach ta tolerance).

    V.

    OdpovědětVymazat
  7. Holky nezapomente, že Reflex není objektivní, majitel pan Bakala, který se skrz pana Karla dostal i se svoji zlatokopkou k prezidentu Havlovi a Dáše, aby tam do jejich nadace nalil nekolil čistých peněz!!! A kolik čistých peněz nalil do pana Karla? Zdravím Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes nestíhám koupit, tak zítra ráno, ale doufám, že to bude nahlédnuto z jiné strany, než se pořád omílá. Aspoň zatím ty články nevycházely nikdy oslavně. Ale jinak je vždycky každej něčí známej, to už tak chodí.
      I když si myslím, že zrovna Reflex si zachoval původní identitu, ten jediný kupuju dvacet let.

      Vymazat
    2. Zajimave, mne prave prijde, ze uroven Reflexu kolisa velmi. Driv se mi libil dost, ale predloni jej meli rodice objednany a prislo nam vsem, ze je stale vic monotematicky a "neobjektivni" (pozn.: objektivni byt asi ani nelze, ale u Reflexu ta jednoznacna politicka orientace a sympatie z kazdeho clanku primo strikaly, byly to spis politicke agitace nez novinarske clanky, zadne nove informace nebo pohledy). No a loni jsem cetla par cisel a zda se mi, ze se uroven zase zlepsila.

      Mate pravdu, kazdej je neci znamej, ono to ani jinak skoro nejde. Ale je dobre vedet, kdo koho :-)

      Vymazat
    3. Já na tohle nehraju - kdo je čí známej, prostě se řídím tím, co mi konvenuje. Myslím, že je dost těžký mi něco podstrčit. Buď se s tím ztotožním nebo jdu pryč. Mimochodem poslední číslo R. právě čtu a dost mě baví. Právě díky úplně jinému pohledu.

      Vymazat